不知所謂?彼此彼此啦!

2016/11/03 06:04:28 網誌分類: 時事
03 Nov

一如所料,「垃圾會」尋日繼續上演馬騮戲。人物(噢!係畜物至啱)包括:畜牲一對、巫婆、小丑、條毛、同啲魚毛蝦仔。

大主席?好似反應遲鈍咁!果對畜牲(主席都直呼佢地個名,冇稱佢地做議員啦!咁係啱嘅,因為佢地未正式上任)根本唔應該俾佢地入會議廳,入左再叫佢地走係多此一舉!大家都知,「垃圾會」保安形同虛設,六個人都攪唔掂兩隻嘢(鏡頭前所見)!

如果一早唔俾佢地入,咁就冇事啦!佢地衝入嚟、就應該立刻「的」佢地走,仲俾機會佢地講咁多嘢,係咪反應遲鈍吖?好彩佢地自備支垃圾咪好似佢地一樣咁廢,冇人聽倒佢地噏咩(可能又叫支那喎)?

有人委過於人,話主席冇履行職責,幫佢地宣誓喎!人地俾你地宣誓果陣,你地又玩嘢?祇許你地宣誓玩嘢,唔俾人揸正嚟做呀?

有人話佢祇想入去議會開會,履行議員職責喎(唔係點收錢?依家都唔知駛唔駛噁番出嚟)!議員職責係要宣誓效忠中華人民共和國香港特別行政區喎,你有咁諗咩?你做得到咩?發假誓一樣有罪架---不過要有人出手先得!歷史話俾我地聽:冇人夠膽做嘢!咁咪鼓勵啲畜牲玩嘢囉。

「老屍」今次跪地戲豬乸:睇錢份上!宣誓係莊嚴嘅,當「老屍」宣誓時俾人中斷,理應由頭再宣誓、而唔係好似主席咁講繼續宣讀落去;如果佢每次讀、每次都俾人終止,咁咪...

不過有樣嘢我好認同嘅,「正苦」最初俾佢地參選、響論壇俾佢地宣傳「港獨」、選倒繼續播獨都唔做嘢.....依家至嚟做嘢,係設重重關卡!

我一早講左啦!參選果份「確認書」既然俾得參選人簽,就應徹實執行:唔簽嘅一律不得參選、參選期間行為有違反「確認書」內容應即時取消參選資格、當選後才播獨者亦應取消議員資格(一律作發假誓論)、維護播毒者以同罪論處。如果一早咁做,果啲「老屍」、「毛婆」、「畜牲」、「滴滴仔」、「條蟲」、「咸蟲」 一早唔知去晒邊啦!

要出到人大釋法,我都唔想!但係香港依家黃官氾濫,如果今日嘅裁決係包庇對畜牲嘅,「正苦」要上訴、再上訴...咁「垃圾會」幾時至可以回復正常?噢!又錯了,果個「垃圾會」偏離左正軌好耐咯!

 

回應 (3)
我要發表
2016/11/03 12:17:57 回覆

黃屍歪理多如堆填區果堆、、、行為有如精神、、、

2016/11/03 11:44:04 回覆

幾乎整個司法界都係黃官,心噏!

383383
383383 2016/11/03 06:37:40 回覆

香港回歸以來,最大的問題:有法不依,執法不嚴。

現在,更黃官處處…

 

user