民主黨臨崖勒馬?

2016/11/04 08:28:30 網誌分類: 時事
04 Nov

筆下風雲:誰才是罪魁禍首

 

 

立法會大會昨日再度腰斬,已經是今屆會期的第三次。隨着游蕙禎和梁頌恆的宣誓播獨風波愈鬧愈大,人大釋法已是勢在必行。這兩隻小學雞好事沒做過一件,壞事醜事卻做盡,到頭來要全港人埋單,簡直佗衰家。

 

當然,人大釋法已非首次,倘今次再度釋法,也是為了釐清大是大非的問題,決非甚麼洪水猛獸,不過毫無疑問此舉勢必成為反對派話柄,在社會激起爭議。大律師公會已發聲明指釋法衝擊法治,要求收回成命,而反對派政客更號召支持者上街反釋法,到底會鬧到甚麼時候,實在難料。但問題是,整件事的罪魁禍首到底是誰呢?如果不是游梁兩隻小學雞白癡當有型,在理應莊嚴的議事堂上又粗口又支那,誰會行到釋法這一步?反對派政客不分青紅皂白,盲撐兩隻人人喊打的小學雞,遲早葬送自己的政治前途,一起攬炒。(一向唔喜歡「一舊雲」(咁啱又係「理工)嘅,唉),但係今次民主黨部份議棍都知死,同果對畜牲劃清界缐,不認同佢地辱苹論。唔似得果隻「公文袋」、特別係「毛婆」咁,同果兩隻畜牲一齊自決!)

 

立法會民選議員數目一向是反對派佔優,這反映港人始終較Buy民主自由那一套,但今次立法會選舉竟然有不少選民將手上一票投給兩隻小學雞(唉!我相信有啲「損民」係一心求變,冇諗過現今嘅所謂年輕人會一朝得志、語無倫次嘅;亦冇諗過佢地呢啲連自立能力都冇嘅野,點會知道民間疾苦丫?佢地淨係識倒亂、見錢開眼!同佢地講民族大義?唔好意思,佢地根本唔識中國歷史,更加唔承認自己係中國人),證明部分民智確實尚未開化,這一小撮人的投票取向導致亂象叢生,全港市民一起陪葬,簡直是世上最冤枉的事情(所以,仲講咩嘢普選吖!一人一票咪選左呢啲仲垃圾過垃圾嘅畜牲出嚟囉)。今次宣誓鬧劇再次告訴人們,民粹當道的社會,根本不適合一人一票的民主選舉。

 

程萬里

 

即使法庭未有裁定?我認為「垃圾會」秘書處應即時申請禁制令,禁止果兩隻嘢(同佢地嘅跟班)進入「垃圾會」範圍;既然有六名保安人員受傷,秘書處大條道理申請禁制令啦!

回應 (0)
我要發表
user