露底疑雲

2016/11/04 12:39:55 網誌分類: 時事
04 Nov

「現代豪放女畜牲」早兩日涉嫌在眾目睽睽之下露底。我老眼昏花,睇得唔係好清楚,或者大家幫吓眼睇清楚,睇完記得買蘿柚葉洗眼喎!

問題係:露底事件是有心、定係無意?

想當年,我仲在江湖行走之時,上班一定穿整齊套裙;如果明知當日要出外工作,則會改穿套褲,方便上山下海---真係落船呀,唔係好似果位「仁畜」咁下海呀!

所以我一定會放定多一套衫響寫字樓,預左突發事件要更換外出工作。

早幾日,果位「豪放女畜牲」早有預謀(帶埋支廢咪喎,仲唔係有預謀),跑十幾級樓梯衝上台;正常人都會著條褲,預左隨時會變倒地冬瓜!偏偏佢就唔屬於正常果種,著條超短裙晒腳。

佢地識得響宣誓時玩嘢,即係佢地見過之前有人玩嘢冇事啦(誰知今次玩過左火),咁即係佢一定見過「條毛」俾四個保安員「的」手「的」腳抬走啦!你同我會唔會著短裙呢?不過,我同你都係正常人,唔可以同畜牲相提並論。

所以,我可以肯定佢係有心露底嘅!喂,咁咪好餂底?你以為啦!網上瘋傳果位阿姊嘅全裸照同影片,我好唔好彩有人傳左佢張裸照俾我睇,當時我都有啲半信半疑架----既然疑點歸被告,我假設裸照係偽造架啦!

但係想深一層:如果我唔係當事人,係咪第一時間要出嚟澄清?呢啲嘢唔單止係個人問題,父母都蒙羞架(不過,佢父母好另類,唔可以用常人心態去諗)!再者,照片可以偽造啫,影片加埋動作(我時運高,冇睇倒!不過係睇過嘅朋友告知)冇可能偽造喎!

相對嚟講,今次露少少,濕濕碎啦!

事件發展落去,人大釋法應該係無可避免(因為件案唔好彩又係「黃官」審),佢地呢對畜牲----我係咪錯呢?呢隻應該稱之為家禽---被褫奪議席甚至終身參選權應是最終決定,咁佢係時候鋪定後路(俾人睇吓版先),其實應該係走番回頭路啫----接----(阿仔告知:佢飲茶期間,聽倒有人講,呢位阿姊係做....),咁佢今後可以專責X野啦,好似我地啲粵曲友話齋:合晒「合尺」啦!

游蕙禎(右二)與多名女保安拉扯糾纏期間,不慎露底春光乍洩。(王鏡文攝)

影片: 

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20161103/bkn-20161103144900009-1103_00822_001.html

回應 (4)
我要發表
2016/11/06 09:45:25 回覆

潛水:多謝到訪!其實我祇係苦中作樂,有邊個想見倒呢啲局面吖!

2016/11/06 06:16:21 回覆

呢對已完,冇得玩咪去做啲又有錢揾又可以X嘢嘅工囉!啱晒佢地啦!

潛水
潛水 2016/11/05 09:32:55 回覆

哈哈哈,有時睇你的評論真是好好笑的。我和你及你阿仔的政治立場是一樣。

2016/11/04 12:52:40 回覆

睇見佢都已經眼火爆,仲點會特登睇佢有無著底褲。真係睇到,跳入維多利亞港都洗唔乾淨。

user