有內鬼!

2016/11/07 08:33:48 網誌分類: 政治
07 Nov

笑看天下:賤成咁就係一個錯誤

 

 

兩隻小學雞日前衝擊立法會企圖宣誓,導致六名秘書處保安人員受傷,其中一人更須留院治療,兩隻小學雞為求宣誓保議席,真係撕破臉皮大耍無賴,立法會要恢復秩序,恐怕要將兩隻小學雞送去火星,咁佢哋就唔怕做過街老鼠,被大媽大鬧「漢奸」、「走狗」等難聽嘅說話,而且嗰度肯定大把荒野地,不愁無地方「扑嘢」,說不定可以真正闖出一片天!(哈哈!當年「佔中」,網民咁喜歡網上欺凌;何解冇網民起下對禽畜嘅底?我真係好想睇吓佢地父母係邊位,咁有家教!)

 

有些事情做錯咗,好似生米煮成熟飯,就救唔番;再做多一次錯,就會錯得更離譜,更令人神憎鬼厭,兩隻小學雞宣獨辱華,死不悔改又變本加厲去勾結台獨,其反中亂港嘅基因深種,再宣誓都係心不由衷,既無視《基本法》,又不把一國放眼內,有甚麼比自己退下議席更誠實反映內心嘅糾結(人地不單祇唔走,仲要趁未被禠奪議席前攞盡津貼;呢啲咪係厚顏無恥囉!「垃圾會」第日有權叫佢地嘔番出嚟,但祇要佢地申請破產,政府就奈佢地唔何啦)?老朽只能說,有些事情堅持不一定成功,之不過,放棄一定很快樂。這話看似簡單,不過以你們小學雞嘅識見,恐怕要在人生道路上,再摔倒幾次才會明白。(依家嘅教育,就祇可以教倒咁嘅質素---因教佢果啲自己都唔掂!)

 

上天其實對你哋不薄,憑你哋咁嘅識見,居然會被推上立法會尊貴議員寶座,可惜你哋一朝得志,語無倫次,公然辱華。錯了,依然砌詞狡辯,咁又點會不一錯再錯至無可挽救啊?清末名臣曾國藩說:居心不循天理,則畏天怒;做事不顧人情,則畏人言。家陣你兩隻小學雞,盲衝亂撞,搞到天怒人怨,仍不知悔改,要小事化大事;正應了曾國藩所指出的「凡人方寸有所忌憚,則過必不大,鬼神必從而原之。」懂得畏懼,就不會犯大過錯,心懷謙卑,「過則勿憚改」,憚指害怕,意思是說不怕改過就不算過失。

 

可是,兩隻小學雞把星星之火玩成沖天烈燄,身邊又只有一大堆不知所謂嘅非建制派政棍(唔知佢地會唔會諗吓:果班非建制其實一早想佢地死呢?所以響度推波助瀾-----人地捱左幾耐先至坐倒個位,月逗十幾萬、收黑金....你呢兩個「塞逗窿」,唔玩殘你地至奇),一味護短加速其將錯就錯,咁就大鑊!兩隻小學雞與其埋怨主席不知所謂,梁振英為求連任不惜打壓,倒不如諗一諗:自己來到人間,好好的中國人不做而自貶支那人,賤成咁,本來就是一個錯誤!(「毛婆」嫁鬼,根本唔係中國人!佢地好人唔學,學人做鬼!)

 

施友朋

 

回應 (0)
我要發表
user