為香港警方打氣!

2016/11/07 11:35:40 網誌分類: 時事
07 Nov

昨夜西區暴亂,相信警方一早預左;今日人大釋法有結果後,相信果班「獨物」在未來兩星期內都會作垂死掙扎;先為各警務人員打氣,希望你地為左香港市民全力打拚,切不可手軟!辛苦大家了。

【Now新聞台】警方嚴厲譴責示威者,在干諾道西及德輔道西,暴力衝擊警方防線,至今拘捕兩人(咁少)。警方呼籲示威者克制,勿以竹枝或磚頭作武器,警方會因應情況採取行動。

有片為證,有人渣掘磚襲擊警務人員,並有一名女警受傷。我相信大多數市民均認同磚頭可成為殺人凶器,個人認為明知對方擲磚頭,應該可以開槍射殺,以防止罪案。如果警方高層仍然認為用槍於武力上較用磚頭為高,建議警方亦備有磚頭、竹枝....對方用何物、則用何物對付之!咁先至係勢力均等,冇理由要我地尊敬嘅警務人員,處於捱打之勢架!遇著「禎子」之流,咪專扯佢頭髮囉!

我相信對方有幾多斤兩,大家有目共睹!來來去去咪又係果幾個撁頭、加埋啲亡命臨記!如果「佔中」後,「黃官」冇縱容班友,上演「捉放曹」,尋晚嘅暴亂絕對可以避免!

果對「禽畜」眼見十幾萬一個月凍過水,自然為惡不甘後人!但係既要做、又要驚,咁咪冇「吉士」囉!

以為咁樣就冇人認得佢?佢個衰樣,就算佢包埋對「雀仔眼」都認得啦!

佢有病就係人都知,有病咪帶口罩囉!因咩鬼要矇面呢?矇面祇係明示人知:你自知做緊啲犯法嘅事,驚俾人認出!但係冇用吖,祇會欲蓋彌彰啫。

以佢嚟講,罪犯三條(可能係天條)就走唔甩架啦:

一. 參選時簽左「確認書」,之後行為違反「確認書」內容,即係「發假誓」;

二. 宣誓就職時,言詞侮辱國家民族,此乃「辱國罪」;

三. 帶頭引發西區暴亂(有片、有相為證架),公然宣傳「港獨」,罪加一等!

早兩日律師朋友請食飯,據佢講,淨係罪犯第一條都要坐監!但係香港法律好寬鬆,通常祇講最高刑罰----所以「黃官」咪有權選擇最底消費:社會服務令囉!

不過,今次係「辱國」、播「獨」喎!冇理由唔駛坐監掛?

另外果隻「禎子」,睇吓佢果個潑婦罵街樣吖:

 

游蕙禎不斷指罵警方,又稱:「阻住市民食飯都叫保護市民安全?」哈哈!尋晚攪到住西區嘅市民冇地鐵出街、附近商鋪要落閘放狗、交通停頓....咁算唔算係阻住市民食飯?頂多係阻住你兩條友發達啫!

今日食早餐,餐廳內電視播緊尋晚暴亂新聞。我聽倒隔離檯兩位年青人講:早知係咁,我地當初就唔好登記做選民啦!我啲同學依家好後悔呀。

雖然我唔可以確定佢地所指為何事、亦可能理解錯誤,但係我認為:登記做選民冇錯,錯係錯在你選左邊個?今次錯左都唔緊要,知過能改、咪當吸取經驗囉!最弊係好似果對「禽畜」咁,錯左都死不認錯,仲要越錯越嚴重!

但係又不禁慨嘆:依家啲年輕人點諗嘢架?因噎廢食?

回應 (5)
我要發表
2016/11/08 20:09:12 回覆

383383:好似日本多D,(禎子)家鄉!

383383
383383 2016/11/08 14:14:28 回覆

游蕙禎不斷指罵警方,又稱:「阻住市民食飯都叫保護市民安全?」

===

乜好多市民,企在馬路食飯的嗎?

{#iconb_268}

立 冬
立 冬 2016/11/07 14:27:55 回覆

同意:一於扯佢頭髮啦! {#icons_girl10}

wongi
wongi 2016/11/07 13:09:47 回覆

掛住說,差點忘了放下星星。

wongi
wongi 2016/11/07 13:08:37 回覆

這群跳蚤,令這頭照財貓,苦不堪言。

送上星星,我們這班天天努力工作,為香港的經濟發展付出一分力。

反觀,這群搞事分子,消耗我們的積累的資源,好收斂了。

 

user