轉載分享-【地府游記】原來衰人都可以爭住投胎重返陽間

2016/11/08 19:55:19 網誌分類: 陰間地獄
08 Nov


好多人以為人死咗就會塵歸塵、土歸土,其實梗係唔係啦,人死咗,道德積分高既朋友就會直升天堂嘆世界兼監察凡間,道德積分差既朋友就要落地府受靶,只不過落到地府係咪就就要一直受靶落去呢? 

咁又唔係wor,落到地府,只要儲夠「陰間升班積分」,就可以獲得「奈何橋入場券」一張,獲准投胎一次,而舊既record都會被delete,即係話如果重返陽間後表現良好,一樣係有機會上天堂。 

但喺凡間罪孽深重既人落到地府,一開波已經負萬分開始,每日都要接受刑罰逐d逐d咁扣,仲要主動申請做「凡間輪迴任務」先有機會將負分變返做正數。 

「凡間輪迴任務」,簡單黎講,就係選擇一個角色,渡過指定既輪迴時間,咁樣就可以獲取相應既積分。例如「九世做螞蟻」,「十世做家禽」,「十一世做草」,計算生存既時間而定。生存既時間越長,積分越高。 

當然,都可以申請更加嚴厲既地府刑罰黎獲取「陰間升班積分」,地府刑罰分好多種,每一種都可以話係極致既痛苦:

拔舌:小鬼掰開來人的嘴,用鐵鉗夾住舌頭,生生拔下,非一下拔下,而是拉長,慢拽...... 

剪指:小鬼剪斷人的十個手指,十個腳趾。 

鐵樹:樹上皆利刃,自來后背皮下挑入,吊於鐵樹之上。 

蒸籠:投入蒸籠裡蒸。 

銅柱:小鬼們扒光你的衣服,讓你裸體抱住一根直徑一米,高兩米的銅柱筒。在筒內燃燒炭火,並不停扇扇鼓風,很快銅柱筒通紅。 

刀山:脫光衣物,令其赤身裸體爬上刀山。 

冰山:令其脫光衣服,裸體上冰山。 

油鍋:剝光衣服投入熱油鍋內翻炸,啪,啪直響! 

牛坑:投入坑中,數隻野牛襲來,牛角頂,牛蹄踩。 

石壓:為一方形大石池(槽),上用繩索吊一與之大小相同的巨石,將人放入池中,用斧砍斷繩索…… 

灌沖:灌火球入胃部。 

血池:訓喺c臭血河當中,忍受極其恐怖得味道。 

肢解:被斧頭逐寸肉骨劈下來。 

火山:被送入火山活生生地燒。 

石磨:被送入石磨磨成血水。 

刀鋸:為一方形大石池(槽),上用繩索吊一與之大小相同的巨石,將人放入池中,用斧砍斷繩索…… 

不過呢呢d刑罰之後,人係可以被重新塑造人身,所以落到地府,係唔會有死既一日。 

凡間講既死,只不過係凡間通往地府既橋樑,而唔係完結。落到地府都係要因應凡間既罪孽而受罰。 

當然,每日每人都有固定既刑罰,完成後先可以申請額外既刑罰,獲取積分。

回應 (0)
我要發表
user