「禽畜」之後.....

2016/11/10 08:19:52 網誌分類: 時事
10 Nov

「垃圾會」果對「禽畜」將成為香港歷史上,首對被禠奪議席嘅畜牲,應該豪無疑問!佢地雖然未能名留青史,總算做到遺臭萬年吖,上天對佢地都算不薄架啦!禽畜嘅名響歷史書度未出現過架。

佢地之後?原來坊間最渴望被禠奪議席嘅係「少理老屍」同「滴滴仔」。響「垃圾會」選舉之後,我曾經講過,「九龍西」旺女人,可能因為呢區包括左廟街啦,所以「禎子」呢類禽鳥都可以當選囉!果隻「老屍」又係呢區,睇嚟呢區啲風水好有問題,要搵玲玲姊或者蘇師父問吓先得!

何解呢兩條友咁冇觀眾緣?果條「老屍」個樣串串貢,睇見都想打佢!至於「滴滴仔」,佢果副猙獰面目真係嚇親小朋友架(好彩我自細嚇大嘅啫)!

雖然話人不可以貌相啫!但係我信:有之於內,形之於外架!

「老屍」眼見十幾萬一個月,急急出口術補救。點救呀?「自決」真係好似我話齋,唔係「港獨」,係自我解決呀?如果係,我諗香港市民都唔介意,正所謂:佢死佢賤!

尋日中聯辦明示,當日宣誓有十五條友並不莊重。林鄭同袁國勇則稱佢地宣誓是否有問題,要留待法庭決定。係咁就拿拿林做嘢啦!駛唔駛研究四年、等你地落埋莊、佢地又落埋莊先等下家打落水狗呀?淨係果對「禽畜」都咁大花桐,其他嘢明知隨時要下台,仲唔趁依家有風駛盡利,到時真係庫房空虛咯!雖知此事一日唔解決,「垃圾會」一日唔可以正常運作!要嗎,連「垃圾會」都解散埋,咁你地就慢慢做都唔遲啦、納稅人都唔會介意!

 

回應 (3)
我要發表
2016/11/10 23:06:56 回覆

小李話她不是毒,自決是因為她練緊葵花寶典的上尚無功,需要自決,口快講錯,是自宮才真呀!弊,老屍無野宮,自焚都得!

2016/11/10 15:28:00 回覆

(正苦)吾做嘢,要市民提出司法覆核,有冇搞錯?

383383
383383 2016/11/10 11:18:27 回覆

嗱!近日,中央就將垃圾會今次玩宣誓的已完列左出來,各位朋友,

係就快手提出司法覆核啦!

曾玉成一早開口提左大家,不是只有正苦才可以司法覆核班玩宣誓已完,係香港人都可以提出控告或者司法覆核的。

一於踢走班只懂為反對而反對的垃圾啦!玩宣誓玩得咁過引?

user