言行不一致的「獨婦」!

2016/11/12 09:39:54 網誌分類: 時事
12 Nov

「反黑金、反港獨關注組」約20名成員今日發起遊行,轟公民黨立法會議員毛孟靜為港獨分子護航,又接受壹傳媒黎智英的捐款(不過至今,罪魁禍首都仲逍遙法外),他們大叫如「肥黎派黑金,毛婆搶住爭」、「今日香港亂象生,毛婆絕對是禍根」、「毛婆禍港數十載,反華亂改心不改」等口號,要求有關部門立即褫奪毛的立法會議席,又促港府盡快就《基本法》23條立法。

示威者先在港鐵美孚站外集合,在美孚新邨繞一圈後,再遊行至毛孟靜的辦事處。他們批評,毛在青年新政梁頌恆及游蕙禎的宣誓風波中,刻意維護兩人,屬於曲線撐港獨(此情景有片為證架,大家當日見佢果副尊容,同「滴滴仔」副猙獰面目不相伯仲)

示威者續指,毛孟靜接收黎智英的捐款,但又無向立法會申報,認為黎是企圖以「黑金」影響香港政局,批評毛孟靜一直反中亂港,與國家及港府作對,而她在上屆出任議員時,曾向立法會申領逾1000萬港元資金,形容她是奢侈的議員,而部分資金更用作購買帳篷及發電機,明顯是佔領行動的物資(問題係:「垃圾會」秘書處又批果度奇囉),與其議員職務並沒有關係,轟她愧對選民,要求她引咎辭職(人地唔係中國人,梗係唔會盡忠中國同香港啦)。

另外,立法會保安事務委員會今早開會期間,坐在主席位置最左方的毛孟靜,竟被發現在會議期間「瞓覺」,伏在枱上小睡(咁好多「議員」都瞓覺、打機、瞓AV.....又係秘書處縱容出嚟嘅,相對於反中亂港,瞓覺係小事一幢啫)。

毛孟靜公然喺立法會大覺瞓。(黃偉邦攝)

當會議後來轉到「全面檢討處理免遣返聲請的策略」議程時,已甦醒的毛孟靜舉手示意要求提問,但她可能尚未回神,以為是討論「打擊電話騙案」,她竟問:「唔係講電話騙案咩?」最後需要黨友楊岳橋指正才如夢初醒。

幾好吖!大家黨員輪流瞓,起馬都有「議棍」知道講緊咩嘢囉!「過橋抽板」係新仔,論資排輩,梗係要俾「阿姐」瞓先啦!

Image may contain: 2 people
何解認為佢言行不一致呢?佢宣誓冇玩嘢,聲稱效忠.....咁即係發假誓囉!仲唔做嘢?不過,指意呢個「正苦」就死咯!難度又要良好市民提出司法覆核?
回應 (1)
我要發表
383383
383383 2016/11/12 10:37:25 回覆

之前,人人都話,俾班垃圾激鬼死,唔知點算好?

哈…

突然之間,原來,司法覆核,可以踢走垃圾,就多左好多司法覆核啦!

 

所以話呢?法律,小市民識得幾多?你唔講,真係唔知架!

user