香港市民熱切期待的一刻

2016/11/15 16:23:01 網誌分類: 政治
15 Nov

擾攘左個幾月嘅宣誓風波,法庭終於頒布裁判:果對「禽畜」正式成為「已完」,由十月十二日開始!

唔該政府拿拿林做嘢:追番果兩條友所申領嘅一切開支。

呢個判決,相信有十幾條「政棍」有得震、冇得瞓----中聯辦話連埋對「禽畜」,有十七人嘅誓詞有問題喎!

我諗最重要唔係響誓詞度讀錯一兩個字,而係用左:辱華、反中、反港、港獨....等等字眼。認為佢地唔妥嘅,最正常梗係由政府出手提出司法覆核啦,但係呢個政府冇鬼用吖馬,所以有市民自行提出司法覆核;那邊廂,對方又搵人提司法覆核,指有幾位建制派議員一樣有讀錯音、用錯字.....計我話,咪由得法庭判囉!我諗如果可以「叮」走「老屍」、「咸蟲」、「條蟲」、「獨婦巫婆」...走嘅,佢地犧牲吓都值得!

資深大律師湯家驊分析指,法庭決定受理司法覆核,判決結果一般有兩個可能性,一是政府勝訴,二是梁、游一方勝訴,無論判決如何,判決會就釋法內容的理解及應用作解釋。

他指,如法庭判政府勝訴,根據《宣誓條例》第二十一條,如沒宣誓便不能就任議員,即喪失就任資格,而梁、游會因不可作第二次宣誓而失去議席。至於政府會否補選,需視乎梁、游會否提上訴,若二人提上訴,法庭需時審理,政府便不可展開補選程序,有關兩議席會暫時懸空。(既然立法會主席冇權幫佢地做第二次宣誓,咁即係十月十九日宣誓果三位都無效啦!係咪即係唔駛審可再「叮」走三個呀?)

人大釋法後,宣誓風波持續發酵。愛港之聲成員陳嘉偉昨入稟申請司法覆核,挑戰十一名非建制派議員的宣誓有效性,包括羅冠聰、梁國雄、陳志全、邵家臻、朱凱廸、鄭松泰、張超雄、尹兆堅、林卓廷、黃碧雲及鄺俊宇。而早前已有一名的士司機入稟要求法庭宣告八名非建制派立法會議員宣誓無效,另有長洲居民入稟要求頒令特首梁振英及三名建制派議員宣誓無效。

祇要係根據釋法而頒下判令,無論係建制、抑或非建制,我覺得要一視同仁。

回應 (4)
我要發表
winwon
winwon 2016/11/16 08:30:26 回覆

大快人心,熱烈地彈琴,熱烈地唱,個個喜氣洋洋!

383383
383383 2016/11/15 18:10:22 回覆

(既然立法會主席冇權幫佢地做第二次宣誓,咁即係十月十九日宣誓果三位都無效啦!係咪即係唔駛審可再「叮」走三個呀?)

===

如果有人提出司法覆核,好可能,好應該,好自然,都要丁走!

2016/11/15 16:35:09 回覆

大快人心.......

2016/11/15 16:35:04 回覆

大快人心.......

user