高危「老屍」

2016/11/17 06:12:00 網誌分類: 時事
17 Nov

高等法院昨裁定青年新政梁頌恆和游蕙禎拒絕宣誓並即時喪失議席後,正面對司法覆核挑戰的立法會議員劉小麗表明不擔心議席受影響,繼續倡議民主自決,在不同的平台服務香港巿民。(擔心都冇用啦!都做左咯,時光、同佢年齡一樣,冇得倒流嘅)

 

律政司司長尋日仲話要研究判詞,再决定會否提出司法覆核。癡缐架仲駛研究?咁樣對果對禽畜咪好吾公道!所有響十月十二日宣誓時玩嘢均應一視同仁:法庭講左吾應該有第二次機會吖馬!反而其他果十個八個,真係要認真研究吓,至採取行動;一係吾打,要打就一野打死佢地。

梁頌恆和游蕙禎的司法覆核官司裁決後,立法會昨日首次擧行大會,議席恐受梁游案裁決波及的劉小麗出席會議前指出,香港受波及的不僅是一丶兩個議席,而是昰司法制度和民主運動有否空間繼續推進和捍衛,並不擔心自已的議席。她強調,無論如何,將繼續倡議民主自決,在不同的平台繼續為香港巿民服務,這是不會放棄的。

劉小麗就職宣誓當日以「龜速」讀出誓詞,誓詞每字中間停頓約3秒,早前遭巿民入禀司法覆核其宣誓的有效性,香港大學法律學院首席講師張達明認為,劉小麗所面對的官司風險較大。(如果最終判佢冇左個議席,「理大」係咪可以順便炒埋佢呢?除非「理大」都係支持「港獨」嘅教育機構啦)

 

政府速戰速決啦!繼續出糧俾佢,第日就好難追架啦。不過,追佢容易啲----兩層樓揸手喎,想申請破產都難;不過,如果佢依家將啲物業轉左俾人先,咁又會點呢?

 

回應 (1)
我要發表
立 冬
立 冬 2016/11/17 12:09:11 回覆

炒埋佢就可以去慶祝了.呵呵. {#icons_cat1}

user