包攬訴訟?

2016/11/20 05:40:07 網誌分類: 時事
20 Nov

青年新政的梁頌恆以及游蕙禎宣傳港獨並辱華,逆天而行,被法官罷黜仍意料中事。二人輸官司失去立會議席,欠下立會180多萬薪津及數百萬訟費,竟還想要「眾籌」上訴(自己「豆零」都唔駛俾,呃完「垃圾會」錢、仲要呃「損民」錢!不過,仲肯捐俾佢地嘅,都抵呃啦!佢地做過咩嘢?響「垃圾房」夜夜笙歌,群雞亂舞),但群眾眼睛最為雪亮,梁游二人早被外界質疑有幕後金主,眾籌只為掩飾以及為失去議席後生活費鋪路。就連同是反對派的黃洋達,也踢爆二人籌五百萬並非上訴費用。有政黨就去信民政事務局指二人或涉助訟。(民政事務局、社會福利署:請問佢地眾籌有冇申請?有冇獲批?用咩嘢名義?)

港人民權民生黨要求民政事務局跟進

港人民權民生黨的主席蕭思江周五去信民政事務局,質疑眾籌或涉及包攬訴訟或助訟,要求當局跟進。信中指,根據《簡易程序治罪條例》,除非獲民政事務局發許可證,任何人無合法權限或解釋,而在公眾地方組織、參與或提供設備,以進行籌款活動,可處罰款500港元或監禁三個月。(與其期後罰佢款,就依家禁止佢咯;你以為佢攞倒錢、仲會交罰款咩?大不了咪宣佈破產囉)

禍不單行 「青政」網上帳戶被凍結

「青政」在梁游遞交上訴申請前,已在社交網站貼文發起眾籌,以網上Paypal交易平台募集500萬元,聲稱為應付日後上訴面臨的巨額訟費。「青政」三小時後更新貼文,聲稱Paypal帳戶被凍結,原因是未提交足夠資料作預先批核(我估係「公開籌款」申請批准書),呼籲市民改用其他捐款途徑,並公佈梁頌恆的匯豐銀行個人戶口號碼。不少網民狠批「青政」眾籌「呃人」(有人肯俾佢呃,咁就算啦!太平山望落嚟:老襯最多),又譏諷梁游「唔單止唔識宣誓,連PayPal條款都唔識睇」。

黃洋達踢爆眾籌非為上訴費(係人都知啦)

另外,同屬反對派的熱血公民黃洋達,也在網站踢爆梁游口講籌500萬上訴,其實只是用來支付宣誓覆核案訟費。黃洋達帖文指「500萬明明就係司法覆核宣誓案,你輸左所以需要繳付對家訟費架喎,邊係要嚟上訴嘅錢啫!喂阿哥,你籌錢唔緊要,你講清楚畀人知你籌嚟做乜先得架!……上訴庭打嗰一堂咋喎!你籌500萬上訴?請邊個幫你打,500萬一堂呀(好明顯啦!外藉人士...衰人呀)?你解釋下好喎!……好心啦,連呢啲位你都要講大話,……好心你地破產去申請法援啦!」大批網民在「青政」facebook留言,痛批梁游大話連篇,誠信盡失,絕不會捐錢給他們打官司。

我響本年十月十八日網誌,已建議「青政」應定為反中亂港非法團體(政治分類)。

回應 (2)
我要發表
383383
383383 2016/11/20 06:29:35 回覆

判監?

傻啦!

襲警都只係社會服務令,乞錢要判監?

383383
383383 2016/11/20 06:28:07 回覆

根據《簡易程序治罪條例》,除非獲民政事務局發許可證,任何人無合法權限或解釋,而在公眾地方組織、參與或提供設備,以進行籌款活動,可處罰款500港元或監禁三個月。

===

唔怪得之,成街都係驀捐站啦!

原來,只罰五百大元!

必賺的一盤生意。

如果連五千百都乞唔到,就無謂擺街站了。

 

user