霸王花栗子鮑魚骨湯

2016/11/27 14:46:29 網誌分類: 食譜
27 Nov

上星期一係我每月一次嘅香港唱局(其他均在深圳),呢個局攪左四年多,我地兩個平喉、兩個子喉玩一局,每局每人唱四首曲。

除左我地四個唱口之外,頭架(音樂領班)同掌板係同兩個人,其他音樂師父如冇必要,基本上都唔會變,所以大家都好熟。

平日開局頭架祇有遲到,準時已經好難得!果日居然早到,一入門口拎住一袋二袋。佢話:「剛從鄉下回來,一人一袋禮物喎!」

一袋果皮、一包霸王花、一樽蝦醬:

通常祇有我地請音樂師父食嘢或者送禮物嘅啫,今次竟然有禮物收喎!曲友話:「此是早來了的聖誕禮物。」我就話係獲利回吐啦!

我地都好開心收倒果皮,因為中國人無論煲湯或煮餸,都喜歡用果皮。早前我地請班音樂師父響鯉魚門食飯「慶生」,頭架提到東莞蝦醬蒸豬肉好「正」。我當時講:「得個講字!」佢居然上心,今次真係買俾我地試。雖然蝦醬唔值錢(果皮我唔知價錢),但係你講嘅嘢有人記得係好開心嘅事,閒話一句至喎!

尋日竹戰,一於用人地送嘅霸王花同果皮煲湯請豬朋飲啦(係咪好無良呀?送果個冇得飲)!尋日豬朋夫婦贏到開巷,我與另一位豬朋輸到血流成河呀!我地通常會抽水食晚飯,剩下的「水」錢平均分番四份;尋日果對夫婦決定餐飯佢地請,亦唔分「水」,由我地兩個輸家分,我地各自分番三百蚊!我地呢啲咪叫做衛生麻雀囉,一定唔會因財失義!豬朋話齋,響我屋企打麻雀最好:有湯飲、又有餅食!即使我唔煲湯,都會煲定糖水等人「劏」!

材料:

霸王花1/4包,浸透剪段

鮑魚骨(註)三舊,一開二飛水

有泥紅蘿蔔兩條切大粒

栗子十二兩去殼去衣

紅棗十二粒去核

煲滾適量水,下所有材料煲2 1/2小時,我通常唔落鹽,豬朋覺得夠味,仲食清晒啲鮑魚骨添。

註:

鮑魚骨是豬的某個部位(介紹我買果位肉販同我講係豬嘅膝頭,但係最近有聽聞是豬的「面珠登」),與鮑魚無關;我喜歡用鮑魚骨煲湯因為油份少,煲完湯啲骨好稔滑,最重要係佢較豬展便宜。

回應 (2)
我要發表
2016/11/28 20:31:06 回覆

咁即係面朱登啦。

立 冬
立 冬 2016/11/28 16:25:22 回覆

我試過買鮑魚骨裡面有隻牙,所以大家要小心,千祈唔好煲埋隻牙呀!

user