星期日夜晚補課極衰格

深陷DQ危機的劉小麗,現時是香港理工大學香港專上學院講師,但似乎她愛上了在議事堂甩轆見報的生活,而丟棄了自己的正職。近期就有學生在「HKCC + SPEED Secrets」Facebook專頁上爆料,狠批劉小麗一次有一次「走堂」,甚至還請非教職員的議員助理代過課。該學生表示,之前因病取消情有可原,但因為立法會份工就走堂簡直就是罪無可恕,該學生稱已在SFQ(Student Feedback Questionnaires)懲處她,但又表示「雖然冇咩

曾任高登電台台長的仇思達就轉發該帖稱,「劉小麗的學生要爆發了」,認為她如無法兼顧授課,應該主動向校方請辭(我反而認為「理工」應該主動炒左佢),更質疑劉小麗「有乜可能揀星期日夜晚補課,仲要星期六先通知?仲要衰格到搵個據報係議員助理嘅非教職員代課?你咁樣運用公帑好唔妥當」。仇思達促請相關部門展開深入調查,是否有人涉及違規行為。

網民撐學生踢走劉小麗

極多熱心網民回應貼文,有人擔憂「到時學生出黎社會有樣學樣」(依家啲畢業學生經已係咁啦!真係臭罌出臭草架,「理工」請埋啲「老屍」、「條蟲」之流,教出啲學生都唔慌會有品啦);有網民叫劉小麗盡快辭職,稱「身兼唔到兩職就唔好學人收兩份糧喇,快啲辭職,無謂誤人子弟」(議員佢又成日甩轆,難道又叫佢辭職咩?佢真係睬你傻啦,咪等政府做嘢囉!不過可能要等四年、等佢落莊先政府至敢做嘢);亦有網民表示支持HKCC學生踢走小麗。