Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

戶外市集 仿雪唔怕融 香港白色聖誕 捐錢擲雪球

2016/12/01 08:41:04 網誌分類: 生活
01 Dec
        東京早前落咗場雪,幾十年來首次,好多人好興奮,想飛去賞雪,事關香港係無落嘅,但太古地產好友就提醒Kelly,佢哋喺聖誕佳節舉行「HomemadeHappiness」白色聖誕市集2016,設戶外擲雪球玩意,今日就有得玩啦!等小妹約埋班姊妹齊齊玩「雪球大戰」,仲乘機幻想身處北國雪境。

        今年白色聖誕市集嘅重頭戲「戶外擲雪球」,由今日起至一月三日喺太古坊糖廠街就有得玩啦,唔使飛去外國,有雪球玩,諗起都過癮。太古地產老友同小妹分享,大家只要捐款三十蚊,就可以入場擲雪球,當然捐多啲仲好啦。呢個戶外雪場,由水與紙混合成仿雪,同真雪好似,好處係唔受溫度限制,咁就唔使驚佢融啦!而仿雪仲會每天更換,非常乾淨。

        呢個擲雪球比賽,每個遊戲以二對二形式對打,歷時十分鐘,單位會提供盾牌畀大家擋住對手雪球。只要喺限時內擲中對手最多雪球就算贏,十二歲以下小朋友要有家長陪同先可以玩。活動既可以做善事,又可以享受雪球大戰,正啊!

        KellyChu

        

        
■雖然係仿真雪,但像真度極高﹗
■雖然係仿真雪,但像真度極高﹗
回應 (0)
我要發表
user