希望佢地係攞嚟衰!

2016/12/03 09:15:26 網誌分類: 時事
03 Dec

判得咁輕,仲要上訴!

報導:

農曆新年旺角發生的暴亂,男廚師和男補習教師分被指掟垃圾桶出馬路,以及襲擊兩名警員。兩人早前被裁定在公眾地方作擾亂秩序行為罪和一項襲警罪成立。首被告陳卓軒今於九龍城法院被判囚21天,次被告陳宇基則判囚3個月

辯方替兩名被告申請保釋等候上訴,獲法庭批准。兩名被告分別以1萬港元保釋,期間不得離開香港。辯方求情時指,兩人為人不差,分別被扣留十多日,行為不算太嚴重,不會再犯事。(咁咪即係辨方律師都認同判刑太輕囉!一於上訴啦,鬼唔望上訴庭改判佢地坐監三個月同半年丫拿。)

28歲任廚師的首被告陳卓軒被控今年2月9日(年初二),在彌敦道將一個垃圾桶掟出馬路;20歲仍在求學但兼任補習教師(又一個為人師表)的次被告陳宇基,則被指同日襲擊警長蔡國威及一位不知名警員。

香港依家上訴係咪唔駛成本嘅呢?阿貓、阿狗都話上訴?佢地有冇諗過:上訴唔得直會點?上訴庭判佢地輸、佢地就要負責埋贏果邊嘅律師費同堂費(好似梁、游「已完」咁,走佬都唔掂);上訴庭法官亦有可能認為原判太輕,加重刑罰架!

回應 (0)
我要發表
user