樓台會之良朋(一)

2016/12/06 11:52:51 網誌分類: 粵曲(對唱)
06 Dec

以梁山伯祝英台故事寫成的粵曲不下十數首,「良朋」是其中一首舊曲。翻查記錄,原來我從未上載過此曲。

嘩!呢半個月操成廿幾首曲,真係唔講得少,其中一首亦係講梁祝嘅新曲,第一次操,睇吓到時唱成點?

尋日響香港操「良朋」,個人覺得唱得唔錯(梗係整體計啦!我梗唔會認衰架,難得平喉亦交足功課),因為好耐冇操過,咁啱尋日玩「阮」果位師父都係第一次夾曲,唔錯!祇不過個「阮」音太明顯,啱我囉!我學緊「阮」吖馬。

唱完啲音樂師父表示:呢啲舊曲真係好聽,好有戲味!依家啲新曲動不動玩二部輪唱,完全冇粵曲味!雖然香港唱局樂器少,音樂唔豐富,但係都唔錯架啦。

日期:2016年12月5日

地點:香港

演唱者:mcc梁山伯/van祝英台

https://app.box.com/s/qcuyfktan03o0fbe578b85x2huqbhirs 良朋

回應 (0)
我要發表
user