台式鷹咀豆炆豬手

2016/12/10 11:07:52 網誌分類: 食譜
10 Dec

年尾流流,又要清吓個雪柜!有包急凍豬手,買左一段時間,如果係夏天,我喜歡整「醉豬手」(食譜請翻查網誌「食譜」分類),但係天時涼,諗吓諗吓,決定整呢味,簡單方便祇是花時間(我有的是吖:我係御用閒人),我屋企有齊所需材料。

之前講過,我喜歡用急凍豬手,唔喜歡新鮮豬手!一來因為新鮮豬手肉太多、二來肉販斬件時很難控制大小;豬手大小距離太大,煮的時間亦較難控制、三來我唔喜歡食豬手指!

鷹嘴豆含有豐富的營養素如皂苷、異黃酮、蛋白質、纖維質、鐵、葉酸等。

其豆類含有大量的皂苷,讓生的鷹嘴豆吃起來有苦味。鷹嘴豆及其他的豆類如黃豆和豆芽都是含有皂苷的食物。皂苷可當成抗氧化物,具有多種潛在的健康效益。鷹嘴豆也含有能降膽固醇的水溶性纖維及果寡醣。

唔用鷹咀豆,可以改用花生或紅腰豆;唔喜歡嘅,唔用都冇影響!因為豆類炆的時間與豬手相同,所以較方便。

材料:

急凍豬手粒600克

鷹咀豆半碗略洗

蔥薑

蒜三瓣略拍

八角3-4粒

白胡椒10克

雞湯500毫升

水500毫升

生抽3湯匙

老抽1湯匙

冰糖一大粒

一. 豬手解凍後用薑蔥出水20分鐘去「騷」味。冇薑蔥亦可用白醋加入水中代之。出水後用水浸涼。

二. 鑊內燒油爆薑片及蒜瓣至香,加入豬手爆炒,灒酒,加入其他材料及鷹咀豆煮滾,收慢火炆約個半至兩小時,視個人喜歡的稔度。

 

註:

一. 炆的途中要不時反炒,避免黏鑊,亦可能需要加水。

二. 我將胡椒粒、八角用小袋盛住嚟炆,食時便不用揀開。

三. 唔用雞湯,可改用1000毫升水。

回應 (0)
我要發表
user