「煮」的疑惑

2016/12/21 08:40:15 網誌分類: 講飲講食
21 Dec

「無線」經常有烹飪節目,「都市閒情」分別有李錦聯、Annie師父同陳國賓每天輪流示範。個人唔喜歡李嘅表達方式、唔喜歡陳煮嘅菜式,祇得Annie師父可以睇吓。李嘅口頭譂「靠得住架」,我唔鍾意;陳是營養師,但佢煮嘅餸經常係口味重嘅,更差不多隔一次便煮鮮魷菜式!係人都知鮮魷膽固醇高,陳每次都話間中食吓冇所謂,但係你跟佢煮,真係隔日食一次,想唔死都幾難!

除左「都市閒情」之外,「無線」亦製作唔少個人烹飪特輯:May姐、阿蘇、黃淑儀、陳國強、熾哥、肥媽....跟住拎得起鑊鏟唔跌嘅都有份:胡蓓蔚 、Jade,瑋哥、..。後面果啲不值一提!前面果啲我地班「煮人」聚會都會傾吓佢地嘅表現,肥媽一致認為佢煮嘅嘢粗製濫造,總之食得落肚、食你唔死就算;後期加入個「六號」更加不知所謂,連一個烹飪節目都算唔上!

May姐煮嘅係高檔菜,唔入得我地呢啲尋常百姓家!

「阿蘇」?我地覺得佢係唔識煮嘅---自小屋企幾個工人,唔駛郁手,理論可能大把,但係...

黃淑儀?我信佢係烹飪能手,祇是佢煮味味菜都加隻辣椒,我真係不能認同囉!

陳國強係酒樓主廚,不過佢間中都會介紹一啲家常菜,我比較喜歡佢嘅示範方法。

至於熾哥,似乎唔習慣面對鏡頭,加上佢煮嘅都係貴價菜,唔啱我地呢啲cheap人!

依家播緊「阿爺廚房」,鼎爺出馬。早幾日我地中學同學聚會,大家一致認為鼎爺好嘢!可能我地一個二個都唔後生,喜歡「懷舊」...菜啦!

不過,睇左幾集,我真係有好多疑惑呀!烹飪書(包括名廚)教落,醃肉係先落糖、鹽、生抽,後落油同生粉,理由係先落油鹽包住啲肉,再落調味啲肉便吸收唔倒味道。

鼎爺卻千叮萬囑:要先落油同生粉,後落調味啲肉才會滑!

熾哥又好、陳國強又好、其他人都好,都指出煮肉一定要先落底味(糖鹽之類),煮好唔夠再加,但鼎爺意見相反:唔好一早落調味!

哈哈....攪到我唔識煮添!

回應 (2)
我要發表
2016/12/22 21:32:52 回覆

羊腩煲水汪汪!而且,南乳無炒过,吾香!

立 冬
立 冬 2016/12/22 12:19:35 回覆

鼎爺的羊腩煲就真的不敢恭維了. 肥媽教煮菜本來我很喜歡的, 可惜多了個陸浩, 令整個節目都變得吵鬧.

user