Modos新潮雞旦仔

2016/12/29 23:10:59 網誌分類: 講飲講食
29 Dec

我家附近有間「媽咪雞旦仔」(連鎖,分店不少),我間唔中都會買嚟食。佢久唔久都增加新口味,至於好唔好食就見仁見智啦(綠茶紅豆咪唔好食囉)!最豈馬佢都保留住傳統雞旦仔果種外脆內軟嘅感覺;舊式單一口味未能跟上潮流,我見附近不少舊式雞旦仔店都結左業。

最近樓下又開左間雞旦仔專門店,祇有英文名!唔係係咪暗示佢整嘅係西式雞旦仔,你唔好諗住將佢同中式傳統嘅雞旦仔比較呢?

「羅宋湯雞旦仔」又有、「肉鬆蝦乾雞旦仔」又有...我都唔知佢屬中、屬西?不過,我咁勇於試新嘅人,都唔多夠膽試某些味道!其他人?心口掛個「勇」字係好嘅,唔成功、咪好似「梁游」咁,成仁囉!

我咁正常嘅人,梗係試正常啲嘅嘢(係貪平至真),買左「斑蘭雞旦仔」同「原味格仔餅」,分別是$25同$19。

嘩!「相睇」呀?照片同實物相差咁遠?一面係扁平嘅,即係份量少左啦。顏色亦唔靚---色、香、味---缺左色!至於香,OK啦,味?OK啦!

不過,果件格仔餅,望落好似塑膠擺設咁款!

所以,兩樣嘢都係得個「脆」字!唔好意思,我唔會再幫趁!

呢個鋪位之前兩檔都係做新潮食品生意,但兩檔都做唔長;唔知呢間會點呢?

回應 (0)
我要發表
user