阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

大銀行存款更無保障!

2008/01/23 19:46:04 網誌分類: 經濟
23 Jan

  今日多間大銀行再跟美國減息4分3厘,存款1萬至5萬的在匯豐只有0.5%,叫我們如何再存錢入去?簡直就是侮辱!難道要拿錢去股市?昨日有很多股民已經賤價出貨,成為大戶既點心!

  不明白為何大銀行要跟!

  先講股市,今日幫阿媽購入了中人壽在29.5,並同時將中海油列入考慮列,冇買既唔使太擔心,因今日完全只有指數升,買得起上黎自然可以沽落去,此4000點確係令人打個突....兩日間令很多老百姓既血汗錢冇晒,真係火都黎!未知依家大戶既淡倉平了幾多同剩幾多?

  外圍暫時跌,但並不是很急,估計呢兩日波動會少d,但大戶在低位入晒貨!真令人氣憤,再加上本地大銀行的賤息,資金何去何從!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau