梁祝樓台恨

2017/01/19 17:21:04 網誌分類: 粵曲(對唱)
19 Jan

尋日與「哎呀大仔」北上開個唱,今次一早講左要唱以梁山伯/祝英台故事為題材嘅曲,數落真係好多架!唔知係咪寫曲嘅人江郎才盡,冇題材好寫呢?依家啲新曲唔係講陸游、李後主,就係梁祝!一個「騷」唱得七首曲,我早兩日去睇「騷」,七首曲中有三首都係講陸游!

以梁祝為題材嘅曲,遠嘅有「樓台會之一路上」、「樓台會之憑欄」、「樓台會之良朋」、「樓台泣別」、獨唱曲有「有情活把鴛鴦葬」、「山伯臨終」、「願為蝴蝶繞孤墳」、「英台哭墳」...近嘅曲有「梁祝樓台恨」、「恨鎖樓台」...唔知仲有冇遺漏!

尋日阿仔唱左九首,我唱左七首..哈哈!開個唱都係七首歌咋。阿仔上星期作病,不過佢成日話唱歌能醫百病;對佢嚟講,又真係好靈驗喎---越唱越勇!

「梁祝樓台恨」此曲有一位粵曲導師三前年俾左份曲我,佢當時話呢首係好曲,叫我學唱。不過,我太多曲要學啦,而且對唱曲要有平喉識唱先得,學左冇人陪我操都冇用吖!

早兩個月上伴奏班果陣,聽見老師跟人通電,我聽倒佢講:「「梁祝樓台恨」係好曲嚟,祇不過難唱,所以少人唱、甚至冇人唱之馬!」我一聽倒個「難」字、加上我又有曲譜在手,回家便速速拎嚟睇,再上網聽吓原唱,個人覺得真係唔錯,而且,難得嚟好聽嘅曲梗係要學啦。於是「的」起心肝學唱。

不過,依家好多新曲,難唱得嚟又難聽,不學也罷!

日期:2017年1月18日

地點:明輝

演唱者:東/Van

https://app.box.com/s/4n739nm6e08r6hrfjjhg3l2wci5zxb7e

回應 (0)
我要發表
user