一場誤會

2008/01/24 21:49:50 網誌分類: 謬論論謬
24 Jan

今年庫房水浸,比原先預計盈餘,多了千億。市民希望政府「還」庫於民。

財爺支吾以對,只承諾「藏」庫於民,大家都以為這曾二牛會把錢放回百姓口袋。

 

一場誤會啦,「藏」即是捉迷藏,收收埋埋,要你自己去揾。咁解.......醒D!

 

******

 

 

一眾議員要求政府檢討法規及採取措施,確保選舉公平進行。民主黨竟對修訂投反對票。難道,民主黨不要公平嗎?

 

一場誤會啦,祇要你選民主黨的侯選人,佢哋一定話公平架。吹咩!

 

 ******

 

旅遊發展局的話事人臧明華,被指任職其間洗錢大花筒,貪得無厭。

 

一場誤會啦,旅發局之成立,目的是吸引遊客來港花錢,最好亂咁洗錢。臧女士身為旅發局的代表,示範一吓狂花、亂花、花得就花的模樣,唔得咩。

 

 *******

 

港台phone-in節目標榜自由講、中立、不分左右。

 

一場誤會啦,若你認同主持人的立場,你的的確確是可以自由講的。況且,中立、不分左右的是港台,不是節目主持人呀,唔恨得咁多!

 

 *******

 

陳水扁再當了民進黨主席不久,因最近一次立委選舉中慘敗,他說他因為內咎而辭職了。

 

一場誤會啦,阿扁厚顏無恥,點會內咎架,今次係借尿遁,一方面乘機甩難;一方面要安排自己身後事,因為三月之後,在何處渡餘生都未知,睇開D啦!

 

 *******

 

美國可能步入經濟衰退,人人都歸咎為次按問題。

 

一場誤會啦,美國經濟衰退,不是因為次按;而是因為有一個只懂打打殺殺的次按總統,和一個舉棋不定的次按聯儲局主席。唔好攪錯!

 

*******

 

Sorry,一場誤會。

回應 (4)
我要發表
2008/01/27 18:03:13 回覆
Very good interpretation!
2008/01/25 22:40:24 回覆
哈!好一場誤會SH0W。
2008/01/25 16:52:11 回覆
或者我哋來到呢個世界根本係一場「誤會」喔........ 講笑咋........
2008/01/25 04:40:22 回覆
   好無奈....
user