《雲之彼端、約定的地方》

2008/01/25 05:07:01 網誌分類: 影視
25 Jan

簡單到不行、甚至完全犯駁毫無邏輯的劇情,但影像美得教人感動,音樂動聽得打動人心……

那就是所謂的「影像詩人」。

日本有這麼兩個影像詩人--電影的岩井俊二、動畫的新海誠。以前看岩井俊二的《四月物語》,會覺得劇本簡單到極,整齣影片就是一套極長的MTV--靚人靚景靚音樂,但的確看得人心曠神怡。劇情?純粹是描述松隆子上大學後懷念以前中學時暗戀的師兄,That's All!

之前看新海誠的《秒速五厘米》,也有如此感受。【第一節】兩小無猜的一對小學生,女的搬走了,搬得很遠,男的乘火車去找她,火車誤點,遲到了,但女孩還在等他。【第二節】男孩升上中學,有個女孩暗戀他,但一直不敢表白。【第三節】男孩出社會工作了,偶爾仍會記起小時候的那女孩。我已很「詳盡」、「鉅細無遺」地講完整個故事的劇本了,就只有這樣,但畫面好美好美,音樂好美好美。

那是一份情懷。

同時也是一種痛苦。

須知道,我看電影向來是偏重劇情的,就像看小說那樣,要出乎意料之外、合乎情理之中;但影像詩人就是不來跟你講劇情,因為詩這東西,向來只講浪漫,講情懷。「淚眼問花花不語」,無啦啦喊乜Q,點解要問朵花,一切毋須解釋,盡在不言中。

那天我買了新海誠一齣舊作《雲之彼端、約定的地方》的VCD回家看,我的理性與感情分裂了……

理性:下?咁就完喇?

感情:係呀,完左喇咁就,嗚嗚嗚,好感動呀~~

理性:頂!有冇搞錯呀?!乜都冇解釋過就完?咁座塔乜傢伙呀?聯合國又乜傢伙呀?個女仔點解會醒架?

感情:呢D……需要解釋咩?

理性:梗係!我花左成個幾鐘頭,睇到一頭霧水喎!回水呀!

感情:你唔覺得好感動既咩?

理性:感動你個頭!佢話日本被聯合國霸左個北海道,我由得佢!座塔高到離譜,我都算!但聯合國無啦啦做乜會起座塔先?座塔居然會吸收宇宙發既夢,然後又連埋個女仔度?無啦啦個女仔個腦點會同座塔link埋一齊架?起碼都解釋下呀話?仲有,兩個初中生,居然識得整飛機?居然曉得set部飛機電腦?有冇咁過分呀?!最頂唔順既係,只要將個女仔放上飛機,載埋佢去北海道,佢就會醒番?頂~~

感情:呢D有乜咁重要唧?最重要係個女仔做左睡公主,有兩個男仔去救佢嘛!唔該你畀D少女情懷出黎好冇?

理性:X!男人老狗點咇D少女情懷出黎呀陷包散!

感情:你話邊個陷包散呀?

理性:話你呀陷包散!

感情:我頂你個肺呀!

遼國夆子:你地……唔好o係我個腦度嘈得唔得……

回應 (0)
我要發表
user