CY連任?

2017/03/13 08:10:22 網誌分類: 政治
13 Mar

自從特首提名期结束,確定左三人入閘後,「林鄭」風頭一時無兩!她成為泛民群起而攻之的對象,而親建派人物、傳媒則一面倒唱好,行情突然高漲。

原因好簡單啫!以泛民嚟講:阿爺支持者、佢地必反對!無論阿爺想捧「林鄭」定「葉劉」,佢地都會變成CY2.0,3.0....

至於佢地何解會捧「胡鬚」?講左1好多次啦:貪佢hea吖馬.....歷來奸臣都喜歡捧個柔弱嘅君主,咁先至容易控制!何解唔自己上?好多時因為佢地係宦官,想上都唔得!又或者名不正、言不順囉。

上星期六律師請食晏,除左我地班姊妹外、亦請埋我一位舊老板,呢位舊老板係男士,而我地班姊妹清一色係女士,所以我地聚會好少叫埋我舊老板,免得傾計時有所避忌;今次因為剛過年,當搵埋佢開年囉!噢,果日唔記得帶藤條添!

呢個組合,除左講時事,仲有咩嘢好講?

律師帶頭:「葉劉今次入唔倒閘,真係替佢難過!四人之中,佢愛國愛港可以肯定。當年阿爺要推廿三條,佢便義無反顧;雖然結果衰左,佢亦為此承擔責任,辭任局長啦!」

C校長:「佢雖然入唔倒閘,依然出席不同團體聚會,馬不停蹄喎!」

我:「據我對佢嘅了解,佢唔會因為入唔倒閘便將工作停頓,佢應承左要做嘅嘢、一定會做完佢!不過,做完之後會點,我就唔知啦!其實,即使佢入埋閘,四個人都唔係特首人選。係呢,H(我舊老板),記憶中你好似跟過林鄭喎!」

H:「係呀!果陣時響社會福利署跟過佢。不過,我唔明佢何解要俾五百蚊個乞丐囉!」

律師:「係囉!佢冇理由唔知響香港,行乞係犯法架!佢響度鼓勵人行乞。」

C校長:「佢連用八達通乘港鐵都唔識!」

我:「哼!你識咩?你投訴長者兩蚊唔可以乘的士係虐老喎!」

C校長:「我咁講啫!我今日都係自己搭東鐵出嚟。」好叻架啦!由錦繡花園出中環喎----對佢嚟講。

L總監:「我最近聽倒個笑話---今次特首選舉冇人攞倒601票當選!結果係CY走出嚟講:我屋企嘅問題經已解決左,既然冇人夠我多票(689),一於我抵吓諗連任啦!」

哼!哼!哼!咁都值得笑?

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2017/03/13 10:42:07 回覆

CY屋企的問題,又怎可能搞掂左呢?

問題是,家人有情緒病,受不了黃黨的迫害。除非,個女同個老婆死左,就搞掂。

user