風水輪流轉

2008/01/29 17:47:26 網誌分類: 娛樂
29 Jan

以前,只有我會上網煲劇睇漫畫睇動畫睇到唔知時候,被老婆話:「快D訓啦,聽朝你要番工架!」現在,輪到我老婆上網煲劇、睇漫畫,睇到唔知時候,要被我話番轉頭:「快D訓啦,聽朝你要番工架!」「係~係~睇埋少少……」

以前我煲《Prison Break》時,叫埋佢睇,佢就話「唔啦,咁多集,要煲咁耐……」而家佢煲劇煲得不知幾開心,《華族》、《茶煲》、《宮》、《惡吻》、《惡吻2》……統統係佢至愛,台劇做膽,串埋韓劇日劇。

講真,我對台劇韓劇都無興趣,家陣連日劇美劇都好少睇咯。反而有套大陸劇集《金婚》有D興趣想煲,但都無時間download。

回應 (2)
我要發表
2008/01/29 20:32:29 回覆
我們的夫妻生活當然不止這些,但我又不是陳冠A,無需要公開自己的夫妻生活給你看。
2008/01/29 18:32:21 回覆
user