特首選戰,終極拆局。

2017/03/26 00:41:25 網誌分類: 有些話很想說
26 Mar

特首選戰,終極拆局。
由胡國興攪笑出選,到薯片硬闖!都顯示漢奸陣形的可悲!
為了在選委會取議席造皇,漢奸陣形
一手推翻全港市民一人一票的權利!這就由全港一人一票的票,就落入漢奸手上的三百幾票!這是有美爸背後策劃的,當然他們的目標並不是三百幾,可能係四百幾,目的係乜,根本造皇必夢碎,所以不是!而真正目的係將林鄭得票拉低,減低其認受性,可以換取自己玩嘢嘅空間。
另外由不參予小圈子選舉,變成積極參予,而且把小圈子變得更小,都係為咗美爸的香港影子政府,影子特首肥佬泥的策略性掌控香港的最終目的。⋯⋯
回想違法佔中過程,背棄人倫道德,無所不用其惡,其惡不是撕裂香港社會,而更可誅的是其真正目的,是直指家庭,讓家庭切割!父子不和,夫妻對峙,長幼不分,破壞倫理為其目標!因為漢奸要做成永不逾合的傷囗,為禍港禍國打下地基!
比喻美國佬策反蘇聨,並不只在於解軆,而要最終令蘇聯土崩瓦解,萬刼不復。
可惜俄羅斯太强,美國佬如意算盤打不响,前蘇聨版圖,仍然由俄羅斯左右。
香港在中國的覆蓋式管控下,顛覆活動,只是隔靴騒癢,笑話一樁而已,雖不能亂港,也只是蒼蠅之擾!但除之後快乃港人之願,廿三條立法,漢奸全凊,真的民主派,真的反對派才會出現。
香港人之間那來深層次問題,問題在於美覇全球推行民主霸權!派錢,教路策反!
八九年始起,美霸已播禍港種子,在為教育洗腦,在為政治塗黑,違法佔中就是以為收割到期,甚麼雨傘革命,魚蛋革命,笑話一場,簡直侮辱咗把雨傘同粒魚旦!今曰搞笑的是,黃屍漢奸連薯片都玩埋,意欲何為,其目的是選過廢嘅!貪佢唔做嘢!將廿三條,國教,拖多五年,等班友揾多D,玩耐D,明哂啦!從另一個角度睇,禍港禍國的漢奷們演的這場鬧劇,可定性為黑色喜劇。黑色嘅原因,係因為真係創傷咗香港人,而喜劇原因,真係好好笑囉!

文:蒼海一聲

回應 (0)
我要發表
user