《魔法奇緣》點止五粒星咁少?

2008/02/09 21:05:40 網誌分類: 影視
09 Feb

昨晚看了《魔法奇緣》,真係好好睇呀!!!!

由頭笑到落尾,而且非常浪漫窩心,是一齣非常出色的愛情喜劇,但大人細路都岩睇。

故事不算複雜,但大橋很過癮,就是童話現實大兜亂。公主剪晒d窗廉做衫那一幕真係好抵死;在pizza店驚險搞笑兼而有之;公主唱歌「call馬」一幕又係正到暈;當然還有王子唱歌公主搭唔到嘴那一幕,既有笑位,也有深意;隻花栗鼠更係出位;就連一班二打六,例如律師個未婚妻、去搞離婚果一pair黑人夫婦,全部都做得極正!

劇本好,演員好,導演好之餘,連音樂都寧舍好聽過人!公主在公園大合唱那首歌固然wonderful,搞到我睇完戲出黎都係咁唱「How does she know~~」,在ball裏唱的那首歌更係感情深摯。如果之後出soundtrack,我一定第一時間……去download。而男女主角不但樣靚,而且歌喉動人,就連清唱都很動聽。

特技其實都做得好正,花栗鼠低B得黎好爆笑,班白鴿蟑螂也過癮(最抵死係一做完家務,隻鴿食左隻蟑螂,笑到暈),而皇后變成的那條龍,全身麟片閃令令的,估唔到醜惡角色居然都可以咁靚!

唯一唔係太得既,係律師未婚妻個樣醜左少少(其實都唔少),但一來演技搭夠(佢個lum樣真係做得幾自然),二來又唔係女主角,所以都冇乜所謂。

總括一句:如果要我畀星,真係五粒星都嫌少!

估下佢係乜意思(提示:奸臣、公主、毒蘋果)

That's How You Know

回應 (1)
我要發表
2008/02/12 15:28:54 回覆

女主角Amy Adams原來就是《捉智雙雄》(Catch Me If You Can)入面個醜樣護士,真係估唔到。那是大騙子Leonardo DiCaprio唯一一次真心愛過的人。


user