浙江軒

2017/07/13 07:04:52 網誌分類: 講飲講食
13 Jul

尋日換左網誌嘅標誌相,因為朋友剛去完旅行,影左好多相;佢係專業攝影師,成日吹噓話佢用普通手機都拍倒專業照片喎!大家同唔同意呢?佢去嘅地方好多蜜蜂,所以佢影左好多蜜蜂嘅艷照。我問佢有冇影倒花,因為我喜歡用花嚟放上網誌----打死都唔放自己張相啦!我仇家多吖馬。雖然係花啫,都要eye-catching先吸引倒人架!佢俾左啲蜜蜂採花照片問我夠唔夠「吸精」?我答:「我唔要有蜜蜂嘅相,免得人地將我同隻「癡蜂」扯上關係。」佢俾左呢張相我,我問:「果隻係咪臭屁蟲?」佢答:係「綠色甲蟲」。呢張相夠唔夠專業呀?

有豬朋問:「何解我近期甚少講飲講食?」

我:「少出街食嘢囉!」曾經介紹過嘅食肆,如果冇特別又唔會再講。即使我一個人,我都喜歡自己煮嘢食!

尋晚約左朋友食晚飯,地點係「浙江軒」,我係第一次去。兩個月前我地也曾約左響呢度食飯,當時係我訂檯嘅;後來因事取消,今次再約,咪去返呢度囉,懶得諗吖馬!不過,兩次訂檯嘅經歷都好唔係咁開心,雖然食物唔錯,但我講明如果再去,唔好要我訂檯!

事緣:第一次我打電話訂檯。我個人習慣,訂檯第一件事會先講明係訂午餐定係晚餐,然後再講時間。那次我地約會取消,我致電食肆通知,才發覺佢地將我訂座時間寫左中午12:30;反正我要取消,嘰咕兩句便算。

今次再訂檯,搵左食肆電話後,發現原來可以網上訂座。心諗:網上訂座好吖,有電郵覆實、亦有訂座號碼,應該好安全架啦!誰料我去到才知道根本冇我的訂座記錄,我搵番回覆的電郵給職員看,她答:「你下次致電訂檯好些!」吓,咁食肆何解攪網上訂座?而且打電話訂座咪一樣出錯!好在尋日是閒日,要搵張四人檯不難!如果滿座,會點?

去得食江浙菜,梗係叫龍井嚟飲啦:

菜牌都用左蘇杭景:

一. 醉鴿:又係夾散左先醒起未影相!

二. 爽三樣(青瓜、粉皮、海蜇頭):個人覺得海蜇頭太爽硬,而且涼拌汁有點辣!

三. 臭豆腐:用豆板醬、豪油作醮料。我食嘢唔喜歡醮醬料,不過臭豆腐炸得唔錯,外脆內軟。

四. 紅燒元蹄(半份):魔鬼的食物!不過偶一為之,算啦。

五. 咸肉津白:通常食火腿或奶油津白,今次算係新嘗試,效果亦唔錯!

六. 友人說是「牛柳粒鍋巴卷」,我食落唔覺得係食緊牛肉!菜譜有一味叫:「松子雞粒鍋巴卷」---食左都唔知食咩嘢?不過好食!

七. 蔥油芝麻大餅:有驚喜!好食---黑白芝麻好香!裡面好似有肉鬆。

八. 高力豆沙:食埋甜品就完美啦!

食物質素唔錯,亦坐得耐!可能因為係閒日啦----我地呢餐飯都傾左三小時有多!埋單$1,100,四個人平均每位二百幾三百蚊,OK啦!呢度嘅食物通常預四人份量,亦有以件計,方便落柯打。

回應 (0)
我要發表
user