2017/07/25 17:49:43 網誌分類: 未分類
25 Jul

1. 原復生, 方卓如, 王迪詩, 陸羽仁. 見真身後從無不退步者。這已是有重復例子的現象,可見自有其結構性理由。

2. 各現象都可以找理由,樓價如是,寫作如是,估市如是。但不變的是當初為什麼要寫,又是為什麼選擇開名? 食飽飯無野做忽然開名過吓癮?明白這二者的關係,就知其因果。

3. 呢度既網友大都天真無邪,不止基本因素無變而唔走,就算基本變哂都可以唔走。原因無他,聽話坐到尾而矣。呢招其實係上一代好WORK, 如90年代匯豐,長坐823, 中電港燈etc. 問題而家係2017, 世界已經講緊區塊鍵,而我地仲竟然見到林森池大名. 真係wow左. 

4. 承上題,你要長坐,長線投資。唔該搵塊鏡或者屙篤尿照下自己咩樣。你本大錢多,自然可以選擇買英國樓,買大陸樓,唔買已經貴既香港樓。反正已經係第三定第四間,多一間唔多啦。

5. 另一方面,你自己係無額外錢既老中青(都唔好話你廢了,可能你已經好努力營運人生呢?),得一注錢決定上唔上車。就唔該衡量過得就落決定,唔好比人左右影響。學依家兄話頭,輸租金再輸家嘈屋閉咪一樣係困擾。怪,就怪自己無帶眼識人,信錯左梁生會打樓價。

6. 其實梁生係有打,打錯左條supply curve啫

7. 而家咪吹緊郁郊野公園地起樓比你買囉,不過買左英國樓中國樓既咪用塊皇家地打住golf 等住樓價跌賣咁d港樓比你囉. 既然一早覺得貴,當開始有跌既勢頭,又唔駛罰ssd,唔係唔走咁d貨呀?

8. 股票一樣道理, 大飛機,405,買完就放埋一邊啦,好股做咩要止蝕?我有以前賺落既,咪睇耐d坐耐d囉。炒殼股呢d梗係旁門左道,大注長坐先有得坐股王順風車

9. 莊家股大魚食細魚,用炒上落;真正話事人食魚,用政策夾上夾落。你來搶我的士生意,就搞到你唔合法,理得你截唔到車番屋企. 

10. 早就叫你北望神州,機會處處。

#我就係咁mean

#06-09年美國財長叫保爾森

#自傳入便交過手既中國高級財金官員過半成個人無左

#而家到萬達吐番d地出來,海航系借唔到錢

#覺得唔啱睇可以咪睇,兩不相欠,相當自由

回應 (0)
我要發表
user