碎鑾輿(二)

2017/08/20 15:24:00 網誌分類: 粵曲(對唱)
20 Aug

某次出騷,司儀介紹我的時候,指我為人三貞九烈(唔記得果次唱咩嘢歌),每次出騷都揀一些有唱情(唔係悲歌、都會係舒情歌)的曲。出騷梗係揀自己擅長嘅歌嚟唱啦!不過,坊間好多曲友,不分好醜,祇求首曲夠新便可,從來冇理會首曲本身寫得好唔好、自己有冇得發揮,呢種想法我未能苟同(死咯!又得罪人多啦)。

下次出騷唱兩首:一首舊陳皮曲(金石緣)、另一首新曲(西泠橋畔葬芳魂)。一首舊、一首新,即係話我新舊曲都識唱,最緊要係果首曲好唔好,有啲新曲真係好難聽(當然舊曲都有),即使我有曲詞響手,都唔想學!

又離題咯(愿諒吓啦,善忘係我地青年人嘅專利)!我係想講:出騷應該選擇自己擅長嘅曲,但係操曲又唔同,咩嘢曲都要試吓。尋日北上做奸妃呀!梗係唱得唔好啦:一來呢啲曲唔啱我唱、二來肯操呢啲曲嘅曲友唔多(我係講識我嘅人啫!我識得人少,尋日北上朋友就一個都撞唔倒、淨係撞倒鑼鼓咋。第一次響呢間曲社操呢首曲),所以甚少有機會操。間中響香港操吓,但係呢類大鑼大鼓嘅曲,一定要響深圳操先至有氣氛嘅。

日期:2017年8月19日

地點:縈音

演唱者:芳芳/Van

https://app.box.com/s/foneme7yidnpg3k7e0l2lacz5awqydi3

 

 

回應 (0)
我要發表
user