勿與民為敵

2017/10/04 13:03:31 網誌分類: 講人自講
04 Oct

橫蠻霸道理不當

公然棄義似豺狼

正義原來皆狗屁

成堆垃圾要清倉

 

雖然黃思鍥而不舍的死口咬着一站兩份不放、而昨日跪地妝亦親身在公仔箱前現身說法但就是喚不起街坊支持、都可謂小人枉作矣!其實一站兩份早已在歐洲實行、而且是相當成功的例子。然而、黃思政棍卻視之為毒瘤並加以抹黑。呢啲咪就係視街坊利益如屁嘅證據嚟囉!黃思為反對而反對、已經反到走火入魔、以致是非都不分了!由於黃思在不知不覺之間與民意背道而馳、所以佢哋嘅討厭指數不斷飆升、以致選民流失都不知到。相信呢方面嘅情況、將會在未來嘅選舉之中反映出嚟。隨着皮佬𡅏嘅衰落和傳統黃思嘅人才緊絀、使得其在反派之中嘅龍頭大哥位消失、取而代之將會是較激進嘅自撅派。因為只有咁樣才可以令到罪惡城更加罪惡吖嘛!

 

坦白講、黃思所講嘅“一站兩份等同為大圈在小圈執法開先例”嘅講法、基本上係危言聳聽、狗屁不通。實際上、大圈執法人員只係局限在檢查站內工作、根本上不能超出範圍的。黃思在辭竅理絀之下居然將大圈執法者描繪喪屍、在檢查站內見人就咬、都可謂低智得令人吃驚。老實講、如果上大人企硬要罪惡城將廿三號狗頭閘擺入公堂話、肯定不會再發生上次叛徒倒戈嘅事。何況以目前黃思在議事堂嘅力量而言、根本上無能力將之否決。既然廿三號狗頭閘必定會被擺入公堂、上大人又何必派人踏過界呢、吓?!恕在下大膽講句、一站兩份是為方便街坊而設、廿三號狗頭閘是為罪惡城安穩而設、雖然有反對聲音、卻不是主流意見。大家心裡明白、無論黃思點樣去反也不可能將本城話事權弄到手、更加冇可能將朝廷反轉的。試問黃思為何而反?為誰而反?係咪要將反對手段升級?係咪非要見到罪惡城玉石俱焚誓不甘休?黃思嘅所作所為唔止與民背道、而且仲係與民為敵。

 

 

 

回應 (1)
我要發表
2017/10/04 13:08:34 回覆

中秋節快乐!

user