民主睇真啲

2017/10/07 16:15:38 網誌分類: 講人自講
07 Oct

民主假時面目真

為保權位斷六親

殺人如麻不認賬

關門隱事靠把𧥺

 

俗語有講、路遙知馬力、日久見人心。落錯雨和評獎得主“人稱民主女神”戇山騷肌當上免顛國女皇之後便原形畢露變成暴君。免顛政府所講“在邊區生活近百年嘅百幾萬籮㷫瓦人只屬國際難民”嘅講法確實難以說服全世界。嗱、戇山不獨止冇出手制止軍隊屠殺籮㷫瓦人、反而為軍方辯護、難怪影國牛對大學都要褫奪在20年前頒給她的牛精榮譽市民銜頭啦!不過又好難怪戇山嘅。須知到在大影細國(影國)統治免顛國時、將掹加拉邊區嘅信奉阿啦教嘅籮㷫瓦族難民引入免顛境內、目的是要利用他們去平衡啊呢教信徒嘅勢力、從而增加其統治力度。西方之所以捧戇山上神台、兼且瞓捩頸睇唔到佢垂廉聽政、無非係想利用戇山去反轉免顛軍政府、從而建立一個絕對聽命西方嘅龍國鄰邦。可惜當戇山上台之後卻反轉豬肚、西方唔對佢發爛渣才怪。

 

戇山雖然是免顛嘅真正掌權人、但她卻無能力控制軍隊的。換言之、免顛雖然在名譽上是一個民主國家、擁有一個由人民選出來嘅偽總統、同時亦有一個垂廉聽政嘅真女皇、以及一個權力獨立嘅軍政府。在咁嘅形勢下、戇山這個文人政權當然要與軍方站在同一陣線上方能保存其皇位。若要她聽令西方推動一百三十多萬籮㷫瓦人去反轉免顛、那就很對不起、恕難從命了!在近來嘅連場殺戮事件之中、已經有數以千計嘅籮㷫瓦人死亡。當下、蕃邦各國群起指責戇山進行種族大清洗、而當中罵得最落力嘅就係影國。嗱、咪話在下又鼓吹陰謀論、亞靚利堅合種國(靚國)為着避免與街坊軍作正面衝突、將要“扮”退出第一鎖鏈(男海)而守緊第二鎖鏈(奸島)。影國應靚國要求、重返男海鞏固五國(影國、袋鼠、柳細蘭、大馬、獅城)聯防、並與架仔和南寒合作貫通冬男二海、再拉攏象國落水額外搞一條三角鎖鏈來綑綁龍國。因此免顛越亂、龍免邊界就越係唔太平。萬一龍免兩國擦出火花嘅話、又會多出一個跟龍國過唔去嘅國家喇!如果繼續曼延落去嘅話、龍國周邊都會火燭、街坊軍救得頭來就救不了腿、到時一行一鐵嘅通道陸續被堵塞、而龍族就會被迫再次昏睡百年、蕃邦就可以鬆一口氣了!明冇?

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user