監躉本色

2017/10/25 12:33:35 網誌分類: 講人自講
25 Oct

此子猶如一堆糞

監牢裡面搞搞震

若然由他擔幡子

死人氣壞眾生昏

 

戇痴瘋話、後生仔面對權威將會有更多機會踎監。嗱、人踎監戇痴瘋又踎監、人家踎完監通常走夾唔唞、而呢壇嘢卻顯現得踎監踎到成個人“揩晒”咁款覺。唔通真係如戇嬌揚話齋、坐監後嘅人生真係活得咁光彩?難怪陳實滾大煮教都話、戇痴瘋躉型入格、唔做監躉就太浪費咯!之但係、佢話後生仔面對權威就有更多機會踎監、並唔係人人適用嘅。試問、呢個世界上面對權威嘅後生仔何其多、何以偏偏係罪惡城嘅後生仔先至會有更多機會踎監呢?如果話戇痴瘋信口雌黃、對佢似乎有啲唔公道。原因係、只有罪惡城嘅後生仔自幼被教頭將那套“逢宗必反”程色扤滿腦袋、而這群人長大後自然成為一股不聽爸媽、只聽教頭吓政治盲流。在未來日子裡面、黃思教頭將會不斷推出反社會運動、年輕嘅政治盲流無須擔心往後嘅日子活得唔夠光彩了!

 

講開又講、早前有消息透露、戇痴瘋踎監期間居妄想在監倉搞革命。戇痴瘋拿有份參加黃亂嘅有名氣少女來打開話題、引得一眾倉友圍在一起聽佢豬噏。期間有不小倉友問戇痴瘋、究竟扑嘢精嘅真人有冇上鏡咁靚。點知佢忽然話題一轉、反問班倉友對監房有冇唔妥、如果有、佢會搵班大撞契哥在垃圾會替佢哋作不平鳴。戇痴瘋仲話、強制剪短倉友頭髮係違反人權。佢仲問有冇人敢同佢一齊絕食抗議𠻹。點不知戇痴瘋嘅話都未講完、成班倉友全部返回自己張床大覺瞓。翌日戇痴瘋被召去見主任室接受查詢。期間管倉主任告訴他、監倉教人學好嘅地方、絕不容任何人有那裡搞對抗。當時嘅戇痴瘋礙於環境所限、惟有擺出一副無辜相、對主任之言唯唯諾諾。但係、當佢出冊之後就大大聲咁話、監倉是一個不容話有個人意見和思想空間嘅地方。嗱、由此可見、要佢踎監、由其是踎風流監、絕對係浪費納稅人銀両。可惜罪惡城宗主國係大圈而唔係靚國、否則就可以將那些教而不善之流通通送晒去“躝癱星球”自生自滅、而地球上嘅安寧就得以維持架喇!

 


 

回應 (0)
我要發表
user