以象遏龍?

2017/10/28 13:58:50 網誌分類: 講人自講
28 Oct

花星攜手遏大圈

出完口術又出千

口水講乾荷包立

一次蹉跎退十年

 

近月來、花大叔不斷向摩囉迪拋媚眼、企圖𧨾佢落水去跟紅家搞對抗。嗱、喪普能否如願目前尚未知曉、但自從“動朗踩過界”一役、阿星就被紅家晒出來嘅“架生”嚇到腳軟、使得摩囉迪一直耿恥於懷。因此他花上大筆銀両去購買花家武器、並等待機會再與紅老大一比高低。嗱、咪話我潑冷水、如果能夠用銀両買得尖端武器嘅話、阿星早就成為世界上一流打架強手、而唔係好似現在咁、剩得把聲。反觀、雖然紅家會長期受到西方集團科技封鎖、但在努力創新之下、已經緊隨花餓之後在世界武售市場攀登上第三位。試問仍然依賴購買它家武器嘅阿星焉能相比?由此可見、花大叔是明知阿星不濟都要拖攏他、分明係別有居心的。

 

自從東盟轉軚捨棄跟紅家對抗之後、花大叔嘅亞洲再橫行計劃已經變成籮底橙。目前花大叔只能間中派戰船到南海一游、並做些小學雞動作挑釁紅家。另外、花大叔拉埋米字佬帶領亞太五族聯防(米字佬、柳西冷、鰲大脷、馬拉仔、坡仔)與高麗仔、架仔等家族加強圍堵紅家、但上述家族均在經濟方面與紅家有緊密合作、使得計劃有形無實。因此花大叔惟有向阿星埋手、希望盡其挑撥之能事得使龍象互片。無論大笨象是贏是輸都唔緊要、重要嘅係搞到龍象都烏煙瘴氣、齊齊打倒蹆、而花大叔就趁機𢵌冧朝仙大佬肥仔恩。當“一銀一鐵”因龍象之戰而斷纜、紅家定必倒楣、沙餓亦失去經濟靠山、到時花家就可以隻手遮天、花銀再次成地球上嘅一枚獨秀、歐亞各大小家族通通歸須花家、這幅美圖實在太美好了!但很對不起、欲發戰難財恐怕只是花大叔一廂情願。在現實環境裡面、紅家會如日中空、而且一切都依照定下嘅時間表順利運作。不出五年、大圈就能達到全面小康、並攀登上世界經濟一哥位置去、在2035年便足以全面比肩花家。老番之所以搞咁唔安樂、並非害怕龍族服興、而係害怕啥全主異崛起使得西方價值觀崩潰。之但係、當前在啥會主異管治下嘅大圈不但經濟崛起、而且連軍力也崛起、所以硬係唔信鏡嘅人、到頭來必定吃虧的。信不信由你。

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user