花雕蛋白蒸花蛤

2017/11/11 10:38:37 網誌分類: 食譜
11 Nov

近年甚少寫食譜,祇將煮好的餸菜上載FB,當然唔會連埋食譜。尋日上載左「花雕蛋白蒸花蛤」,我第一次試整,「正」喎!不過工序麻煩。我在加國的書友仔在FB問我要食譜,反正要寫,咪響呢度寫囉:

材料:(以下是四人份量,我祇用半份)

新鮮花蛤600克

蛋白150ML

蒜茸2湯匙

清雞湯250ML

鹽3/4茶匙

花雕酒2湯匙

蔥花1湯匙

糖1/2茶匙

一. 花蛤洗淨,用水焯至花蛤剛開口即取出,打開花蛤,去掉一邊殼,祇留有肉的一邊。

二. 花雕酒及糖拌勻留用。

三. 蛋白打散,用篩過濾幾次,加入1 /2茶匙鹽及清雞湯打勻,倒入蒸盤內,用微波爐保鮮紙封上,蒸12分鐘。

(煙霧瀰漫!愿諒吓啦,又顧得影,又顧得煮....手腳慢啲都唔掂!)

四. 打開保解紙,把花蛤放在蛋白上,再蒸3分鐘。

五. 另把蒜茸和1/4茶匙鹽拌勻,加入2湯匙滾油拌勻,下蔥花拌勻。此時花蛤剛好,將蒜蔥茸平均放在花蛤上。

六. 將(二)淋上。

(碟細花蛤多,又撥開先見倒蛋白)

註.

一. 取去花蛤一邊殼是為了減輕重量。

二. 蛋白用量杯量份量。

三. 如食得淡,鹽的份量可稍減、甚至不用。

四. 如用較大隻花蛤,隻數較少,睇落亦較美觀。但我問過魚販,佢話大嘅花蛤殼厚、較重,蒜熟亦較靱!如何取決,自己諗啦!

 

回應 (0)
我要發表
user