《Slash族—找回自己的人生》

2017/11/12 17:02:10 網誌分類: 職場
12 Nov

{#Viagem_Incentivo_01_17.jpg}

人生本來就係有好多既可能性,放係工作上,反而變得不可行?

 

細細個被大人問:「你大個想做咩?」,答案點解永遠只得一個,大家只能一生做好一個最初set定既目標。人在成長,不斷有新既經歷,啟發更多未被發現既好奇性,目標因此而改變亦係自然不過既事。但為左家人既期望,伴侶祈求生活既穩定,只可以繼續躲係非人性化既束縛內,專心番一份朝九晚五安定既工作。

 

社會進步得緩慢,其中一個原因係出左黎社會工作既人,漸漸喪失主動學習其他事物既能力。斜槓青年可以係外國咁流行,有部分更加係full time既自由職業者,係社會鼓勵呢一種既學習模式,而唔係死鼓鼓一份工做到老死就稱得上係專業既極致。Slash族係依靠唔同既技能去賺取收入,而家資訊和科技發達,自學番一招半式唔難,令我地可以較易掌握到基本技能去彈性咁番幾份兼職賺錢之餘,更拓寬到眼界。對於僱主黎講,佢地可以係需要人手時就外判工作出去,省時費力,又唔需要俾額外既福利,慳到唔少固定支出。

 

做slash族,睇就好自由,有決心衝出黎都要做足事前準備,最concern既一定係經濟上既考慮。無左固定收入,至少要set條底線俾自己每月要賺到幾多錢去維持生計,可能仲要計算埋俾家用既需要。當可以自由咁安排時間,好容易會鬆散落黎,要重新學會去管理時間,唔好再做以往既窮忙族。無左直屬上司指點你,唔會再有同事長時間同你拍住上,所有決定同後果都要自己一力承擔。接既工作都係想做想學習既,心情暢快之餘要認真build up自己既branding,就同經營公司一樣,要顯示到你既實力,你既價值就會倍增。以前做又三十六唔做又三十六,好多task當交功課做完就算數。做左slash既話,今日同你一齊做slash既同路人或者請你既僱主,他朝可能有意想不到既合作,認識既每個人唔再只係萍水相逢。每日出門去接受新事物既刺激,即使節奏更加忙碌,你會發現唔再抱怨,而係想不斷發掘同爭取新既機會,將默默低頭既自己煥然一新。

 

打工仔話就話穩定,就算係大公司工作,分分鐘突然有一日被炒魷魚,問題未必在於你,但要面對既就只有你自己。如果當下懼怕唔能夠搵份相等既工作,就會變得一無所有,人生係咪就只能被動地受控制?

 

為左麵包,就算唔係做slash族,我地都唔可以咁單一只集中發展一方面既事。

回應 (0)
我要發表
user