打麻雀

2006/11/28 21:38:41 網誌分類: 生活
28 Nov

          半工讀的中學時期,在姑媽買麻雀(有東南西北中發白那種)的舖子當什工。由朝到晚,与麻雀為伍,靠麻雀為生。我相信我所見及摸過的麻雀比起各位還要多。

       對上一次打麻雀相信是十幾年前的事,偶然見到沈肥肥訪問湯蘭花時有一間麻雀房,心痒痒、手痕痕添,可惜無脚,算吧。

       各位,究竟現時的麻雀打法流行D乜?普遍打幾大?告之,好讓我老鼠可以 update番。謝謝!

回應 (6)
我要發表
2006/11/30 17:49:13 回覆
Hi!!!!!!!!
2006/11/29 12:53:35 回覆
   我唔識打麻雀,加上要我坐定定數個鐘頭不如叫我去死好過。
2006/11/28 23:37:27 回覆

十五十六, 唔打唔舒服, 打 blog 好過打雀局!

則卷小雲
則卷小雲 2006/11/28 22:58:16 回覆

我試過盲拳打死老師傅, 人家仲大發皮四走左去添~~

不過, 後來因為我打得太多, 成精了, 真係打遍天下無敵手, 跟住就係 "無敵就是最寂寞], 所以, 當vanessa出世後, 我就收山了.

2006/11/28 22:51:48 回覆

一件打麻雀的趣事:

有一次,在友人家中開枱,起初話打現錢,但因為唔夠散銀,甲君提議打籌碼。結果,甲君輸了,竟然唔肯俾錢,她說:唔係話打籌碼嗎?

真俾佢吹漲,最後都冇俾。從此,再冇人同佢打了。

則卷小雲
則卷小雲 2006/11/28 21:49:50 回覆

男女打法有別喎! 男人鍾意刺激, 愈大愈好,女人只係過日神或者手痕啫~~

有d就鍾意打大陸牌, 五蚊一舖, 槓牌就加番, 不過我未打過, 都係搶糊式.

有d就打好大,都係搶糊式, 輸咗就天文數字 (呢d係男人先會打ge, 好少女人會咁爛賭)

我以前最鍾意打就係 3番到8番, 五一, 全沖, 打出八番$128蚊

10番都打過, 懷住vanessa仲勁, 不知嬴過多少錢呢~~

但佢出左世後, 我冇再打啦, 一年可能都會打番一場咁啦, 不過真係冇咩癮打囉, 得閒上網好過啦~~

 

user