紅磡JIS Bon Cuisine 至善薈

2017/12/26 23:17:38 網誌分類: 講飲講食
26 Dec

聖誕節果日做咩?今年唔駛做宅女,表妹請我去佢有份嘅法國/意大利餐廳食聖誕大餐。

餐廳位於紅磡鶴園街恆豐工業大廈地下,確實地點係紅磡崇潔街(加太賀果條街、又名紅磡食街),從庇利街轉入崇潔街行到尾便是。門口橫睇掂睇都唔似係一間食肆!

餐廳英文名JIS 是三位股東英文名頭一個字----J 係我表妹Jennie,I 係大廚Issac,S 係負責宣傳推廣嘅Stanley. 大廚Issac係前中環Pasta Papa 廚師及前銅鑼灣食街Galano意大利餐廳二廚,該餐廳是我表妹夫開的,後因業主瘋狂加租冇續約,所以結業;該店可以看到煙花,所以除食物外、大時大節有一定吸引力。

表妹有份正職,但似乎對飲食興緻濃厚。這跟個人性格很有關---她對飲食有研究(喜歡通處搵好嘢食---要喜歡食、識食,才懂得欣賞食物)、喜歡結交朋友、更喜歡品酒。Stanley是紅磡區地膽,有一定的人脈,希望今次可以大展拳腳啦。

因為餐廳是今個月初才正式開幕,運作上尚有不盡善之處---不是食物質素問題,是樓面人手問題!相信大家都知道,依家請人難,請好嘅人手更是難上加難!

表妹指出:佢依家差不多每天下午之後都在餐廳打躉、亦於每天晚市前將要注意事項和知職員。

我說:「其實工作唔難,主要係佢地有冇用心去做好份工啫!否則你有你講、佢地意見接受、做法照舊都冇用。」

表妹:「你知唔知你係我偶像嚟?」 我:「點會?」

表她:「真架!我覺得你做任何事都好專注、亦好有心架。」(我同表妹有一段時間響工作上有合作過)

我:「咁我承認嘅!一係唔做、要做梗係盡力做到最好啦;不過依家啲年輕人,唉!」

表妹憑自己拚搏,依家最少都係兩家公司股東!

Stanley指佢同Jenny表妹係中學同學,相識相知幾十年,佢係生意人、業務多元化,現今大家一齊打拚、亦多了一個朋友聚腳的地點。

Stanley話佢地餐廳走中上路線,聖誕大餐每位$488,當然不包括生蠔、紅白酒啦!表妹告知:果枝紅酒來貨價都要二千一!我地五個人飲左一枝。

生蠔有三款:淡味、濃味、特濃味!雖然我年紀不輕,我口味偏淡,我喜歡淡味果種!

龍蝦湯---並非賣花讚花香(我都冇份!),質素絕對拍得住、甚至較酒店有過之而無不及!

個人唔太喜歡法包:我嫌佢硬!我喜歡鬆軟的甜包仔。

呢兩杯紅、白酒都係我嘅:白酒配海鮮、紅酒配安格斯西冷扒

帶子沙律:帶子、海膽、金薄,「正」!

主菜:芝士龍蝦配安格斯西冷扒---龍蝦肉已切開再釀回殼內,方便進食(好有心思)、牛扒放響底,差點見唔倒,但份量也不少!

甜品:雪糕、脆餅、生果,當然唔少得咖啡/茶啦!中招呀--唔記得夜晚唔好飲咖啡(有柚子蜜可選擇),結果眼光光、等天光!

個人認為餐廳個中文名唔係咁好,聯想唔倒係一間食肆!表妹意思是唔要中文名,但我反對(唓!我有咩嘢資格反對呢),因為我地唔可以岐視唔識英文嘅人!

下面是餐廳午市餐牌,晚餐果個未砌好!依家諗緊元旦/除夕個餐牌。

 

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user