請問

2008/02/24 00:58:08 網誌分類: 飲食
24 Feb

  親愛的綱友

                    可否提供那裡食自助餐"正"."

  我的"愛人"話要同我一次過後補慶祝喎:結婚週年,佢生日(1月),情人節and(3月)我的生日.

 但我卻損失咗三次享用自助餐的機會.

回應 (4)
我要發表
2008/02/28 15:50:03 回覆
如果不嫌路途遙遠 , 可考慮《迪士尼荷里活酒店》 , 我上年年尾試過 , 食物也挺多種類 , 而且非常新鮮 , 侍應生全都服侍周到 , 笑容可掬 , 布置很卡通化 , 閒日每位$298.00加一 , 如果租住酒店一晚 , $1,488.00包兩位自助晚餐 , 若同時買樂園入場劵兩張(另費) , 可一劵連續玩兩日 ( 入住當日與翌日 ) , 都頗為化算啊 !
2008/02/25 18:27:11 回覆

我吃過金鐘港麗酒店的自助餐 , 食物非常新鮮味美 ! 但價錢頗貴 $388.00加一 ( 閒日 ) 一位 , 不過一次過慶祝三個重要日子 , 應該不用計較吧 !

如果想價錢相宜一點 , 可選旺角朗豪酒店( The Place ) , $348.00加一( 閒日 )一位 , 唯一缺點是稍為嘈吵 !

2008/02/25 00:29:28 回覆
金鐘萬豪酒店、九龍洲際酒店也不錯啊
則卷小雲
則卷小雲 2008/02/24 21:42:20 回覆
尖沙咀香格里拉啦! 唔錯架!
user