巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡

大勢

2008/02/24 11:18:53 網誌分類: 經濟
24 Feb

我本身從來不是(極端)大好友或者大淡友。上年大市飆升,我雖然覺得有點超出常理,亦沒有高追,但每次調整時都有買貨,潛意識是認同了。理由好簡單,因為市場是人的地方,參與者的影響力是勝過一切因素的,用經濟指標去決定買入及賣出價,只可不輸,好彩的還有利潤。但要在遊戲勝出,人的因素不可忽視。

在今次跌市期間,我已多次表態,這是大跌市,什麼大反彈及轉勢我也察覺不到(彈得果少少)。11月雖然狂瀉過,但跌市初期,並無意識是跌市,後來又真係彈翻上去,相信好多人都中招。由12月「領」野後(手上股票急速跌價),我已睇淡到4月,期間做淡卻損了手(即日被挾果隻)。

講回大勢,美國有機會衰退已是幾年前的話題,美元貶值也講了幾年。點解現在先發生?美國佬好醒,美資投行同政府既關係更加唔洗講,衰退延遲了,可能真係利用次按相關產品CDO,把唔同方面既壞賬轉嫁其他國家身上(遲早包括信用卡,再使出creative accounting)。你話高唔高明?美國借錢既人,有乘機唔還錢之勢添!不過這是極主觀的睇法。

環球資金及股市由何人控制?美資投行點都佔了一大部分!大陸有自己既基金,但跟美資大行合資主持既都唔少。QDII 不就是方便了他們嗎?一買就蝕錢,大家有眼睇。

大陸強勢,邊個唔知,人人都想來搵食。大陸人既人工升左好多,經濟慢慢轉型,廠家撤出有利有弊。入世貿、攪奧運、贏世姐。仲有台灣攪三通,中國同香港應是大牛市才對。北京學者預計大調整是在2010年。政治市殺傷力驚人,不論是強勢或轉壞,通常兩者一齊來。好像97年,大家憧憬回歸後,大陸會攪好香港,但證明了是一廂情願,根本用共產黨既經驗去管治一處禁繁榮既地方,結果攪衰就得,加上利用香港人盲目樂觀炒上天價,跌返落嚟一定好傷。

簡潔啲去講,美國大選年亦通常係大起大落,但應以跌市收場的。我睇大勢應是先尋底,穿二萬點,但之後到達幾深,專家都答唔到。點解二萬點而唔係乜裂口或平均線,因為一來是整數心理關口,二來甚至要穿817個低位,大家至肯認輸。但反彈的話,大家唔會追到貨,會暴升(不公開講了),在09及10年先來個反轉中國。(要等多一、兩年因為敵方未夠深入我國經濟後防重地)

點解我突然禁樂觀?不是。我擔心大家搵唔到食就真。K姐就當然可以放心。唔通因為跌得多,點都會上翻去?都不是。是因為正如我講,好既、醜既要一齊來,待眾人仍然相信大牛市未死之後,先來真真正正既慘烈大熊市。直通車只玩了兩個月,而跌市亦未見死人。所以要玩大啲,一定會有重大疑似利好消息,炒上n萬點,索先生一類大淡友再狠狠狙擊自以為天下無敵既國家,跌到得萬幾點,這就是大股災。我諗大陸㩒住㩒住,就係唔想有泡沫,並不是如林sir講大陸特色的泡沫是唯一不會爆破。不過亞公千祈不要矯枉過正。宜家仲學人地攪埋期指,只升不跌是做夢。如果我講既大股災一旦發生,就算唔似日本既14年,都唔會响兩、三年內就復原。

最後有人會拗咁玩法對美國有乜好處?唔好傻啦,霸主地位唔會輕易讓出的,你估大陸上左位會同美國做真正朋友咩?

 

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

以房地產來說,好多租約都帶有陷阱,最好還是著眼於周遭同類型物業的最近及歷史成交價,以作參考。

至於股票,我本人都係睇市盈率、市值規模、大股東等等。雖然歷史數據只能作參考而無保證,但總好過相信那些預測數字,預測數字更加是參考性質,更加無保證。

大家小心喇。

 

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/22

十分抱歉,只是回來發文,未有餘空回覆。

{#icono_25}

 

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2009/06/17

{#R𨯪.jpg}

今天又是新的一天,我既研究工作都到了尾聲…

 

貼了出大廳,自己都留個 copy:

1、炒股是資源再分配,並不創造財富。

2、開辦股市就是為了賺錢,不給你一點甜頭你不會進來,更不用說掏錢。

3、中國股市沒有做空機制,往下做只不過是為了將來往上拉。

4、主力有遠大目標,顯得大智若愚。散戶有小聰明,卻是大愚若智。

5、人性有恐懼和貪婪,主力專找這兩死穴攻擊。散戶卻不承認自身有此毛病。

6、趨勢理論其實非常重要,其時我們大部分時間都在等待,下跌途中空倉等待,上漲途中滿倉等待,只有轉勢那一刻才動手買賣。均線可以幫我們判斷趨勢,但如果你不懂或不信它,誰也救不了你。

7、主力可以用日K線騙你,但它無法用月K線騙你,因為拆借資金玩不起時間,利息成本太高。

8、主力當然知道軟件的威力,所以它會在底部或頂部區間上下震蕩,使忠實反映情況的軟件發出前後矛盾的信號,你拋開軟件正中主力下懷。沒了K線圖就等於被廢去雙眼,你還想幹啥?等你悟出月K線的奧秘,你就會愛上軟件。

9、物極必反的原理非常適合炒股。如果你悟出它的真締,你就不會再幹出追高殺低的蠢事。至少你不會再衝動。KDJ/BOLLING都是很好的防衝動指標。

10、週密計劃是主力成功的關鍵所在。介入價位,密集成交區,籌碼分佈,指標高低,時間跨度,題裁配合,意外狀況,止損/止盈點……現在明白主力為什麼會賺你的錢了吧?

 

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2009/06/17

自古以來,人類就好迷信。

唔係淨係中國人迷信,全世界都係,我都係。

邊鬼個咁「有心」啊,特登刪左幾十年前既留言,人地個風水局都攪,呵呵呵。

呢度個制度真係,唉。o的人都好咩姐。

日出日落何時有改變,向天仰望,大笑三聲至得了,哈哈哈。

{#icon66}