神話破滅

2018/01/18 02:20:47 網誌分類: 講人自講
18 Jan

妖人念魔咒

衰到冇朋友

厚黑繼續來

誰敢當阿茂

 

當日某黃思大狀對示威者講「不守法並不等如不尊重法律」使得班後生仔人人企硬、個個死𦧲。嗱、四年後嘅今日神話終於破滅。有份參與不依從禁令嘅痴瘋藐視公堂罪成、被判坐花廳三個月。雖然沈號龜只判罰款一萬両及守行為一年、而其他人判罰款、但公堂已經好清楚咁話畀街坊知、無論背後動機係乜、不守法就係犯罪行為、代價就係坐監。請各位街坊睇清楚啲、某人為着要擁人家子女去當炮灰、就講出一大堆不負責任嘅鬼話來𧨾人落疊。呢種人都可謂係人面獸心咯!

 

須知能夠接受高等教育並非必然的、若非爸媽負出成籮銀両和心血去栽培嘅話、休想進入大學。本來前途無限嘅大好青年居然聽信妖人之言而䟕錯腳、搞到自己做監躉兼劃花埋個底。嗱、莫講話高薪厚職冇份、即使想話搵個低級職位來做都有困難。試開有那家公司肯花銀両去聘用一個臭底嘅人?當然唔打工仲有好多嘢撈。例如做政客、賣街邊、打散工、行蠱惑、做賊、做漢奸、做乜星物星等講唔晒咁多、只係枉費爸媽一番心血而矣!坦白講、政治爭鬥係永無終止嘅、更加唔係個個人都咁好彩能夠被選人議會嘅。難道見到咁多新丁舊人都紛紛墮馬、還仍然相信當政客真係咁容易嘅咩!我話你知啦、除非唔好衰、否則一跌就係咁大。唔信就放長雙眼睇吓、嗰六壇自殘尊貴裡面究竟有幾多個人能夠翻身啦!依我睇、連一個都冇。信不信由你。

 

 

 

回應 (2)
我要發表
2018/01/18 18:27:09 回覆

鹽蟲妖嘅政治前途已經畀佢自己玩死咗架喇!只係佢唔知之嘛!

2018/01/18 13:28:05 回覆

條松想再發新枝,可以嗎?拭目而待!

user