咁都得?僱主要包終身聘用員工架?

2018/01/24 06:52:53 網誌分類: 教育
24 Jan

鄭松泰昨日在「大學院校自主及教職員權益論壇」質疑紀律委員會未有安排他見面及聆訊,令他無法解釋事件,並認為自己從未收過學生投訴他教學表現,卻無法任教下學期的課堂,質疑校方不跟他續約是出於政治決定。

據我理解:合約訂下的僱用日期,待期限到而任何一方決定唔續約,根本唔需要俾理由。駛咩嘢同佢解釋咁多?政府以前有長俸制,炒人真係有好多程序;後來實行合约制,合约到期而僱主一方冇提出續约,員方便可執定包袱!

有「呢條蟲」同「孽已完」呢類教育界敗類,才會出倒而今果班咁冇品嘅學生啫!

指引未列明紀委會須邀會面

鄭會後表示,正徵詢法律意見研究是否司法覆核理大的做法。

除了鄭松泰外,論壇亦請得理大教職員協會副會長朱偉志出席,校方則未有代表參加。朱偉志說在本月中去信校方了解事件,他覆述校方昨日的回覆時指,未有邀請鄭見面的原因,是因為教職員紀律委員會(SDC)是基於事實調查,指引亦沒有列明必須見面。校方管理層已先後向傳媒及校內師生交代判決原因(咁咪多此一舉囉!唔續約咪唔續約囉!婚約無期嘅都可以單方面取消啦,駛咩嘢同佢講咁多。)由於是次調查的資料及委員會的判決詳情均涉及私隱,校方不會進一步披露或回應,故不出席昨日的論壇。

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2018/01/24 18:42:17 回覆

哈…

呢班黃屍,最驚共產,但係,一講起個人利益,就最共你嘅產,最恨食大鑊飯!

user