暫時停學,真係無理!

2018/01/25 07:07:45 網誌分類: 教育
25 Jan

浸大校長錢大康今午宣佈將佔領校園的學生會會長劉子頎及陳樂行暫時停學,不過二人仍不知廉恥,說校方不是(你睇佢地回答記者提問,就知佢地死無悔意---即使佢地道歉)。其中中醫院5年級生陳樂行指佔領校園期間,氣氛「和平」並無肢體衝突,另一方面,他又當日鬧事後,收到大量恐嚇留言,認為校長「戾橫折曲」,不關心學生成績及安全(要關心都關心教職員先啦!佢地呢班爛仔,邊駛人關心喎!)如果被取消學位及「追討學費」,亦不會覺得驚訝。(如果結果唔取消佢地學位,市民就真係驚訝咯。)

浸大學生會會長劉子頎稱,爭取取消普通話試是全體學校訴求,仍然會堅持取消學位,他指當日行為是「爭取校政發展,而話我哋係危險人物,我對校長好失望。」(市民對你仲失望呀)他又稱已就之前失言,已經致歉,認為校方暫時停學屬於無理。(道歉大晒呀?我殺死你,同你屋企人道歉,會唔會冇罪吖?)

劉子頎、陳樂行被停學仍不反思過錯,反而第一時間開記者會,企圖用輿論壓就公審校方,簡直不知廉恥(我認為現今的教育情況,必須殺一儆百:最低限度都應該罰佢地停學一年;再犯即時趕出校)!事實上,這兩名學生的價值觀被扭曲,在大學裡簡直是冰山一角,校方必須嚴懲當日涉事學生,以正歪風!(長氣啲都要講架啦!如果繼續容許啲誤人子弟嘅教棍留響度荼毒學生思想,校風祇會越來越差!)

Image may contain: 1 person, text

「理大」行左第一步啦,睇吓「浸大」又如何?

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2018/01/25 11:36:23 回覆

事實上,這兩名學生的價值觀被扭曲,在大學裡簡直是冰山一角,校方必須嚴懲當日涉事學生,以正歪風!(長氣啲都要講架啦!如果繼續容許啲誤人子弟嘅教棍留響度荼毒學生思想,校風祇會越來越差!)

 

一針見血!講出了香港現時的教育問題。

黃師當道,誤人子弟。

 

user