壞嘅開始,等如失敗了一半!

2018/01/27 06:12:11 網誌分類: 時事
27 Jan

國家領導人話齋,打鐵還需自身硬,如果唔係盞自暴其醜嘅咋。呢,壹淫媒老闆漢奸黎就係人辦嘞,佢老哥最鍾意公器私用,搞風搞雨,好似律政司司長鄭若驊嘅僭建風波吖,爛果報一路狂插唔知幾過癮,殊不知漢奸黎自己身有屎,一個唔覺意就火燒後欄嘞。(唉!咁又點啫?鄭都係做左司長、俾人揭發先肯拆除僭建;如果死肥佬自辯:叫「正苦」委任佢做司長,咁佢至拆。律政司又奈得佢何咩?呢啲叫做其身不正、其令不行!好嘅開始係成功嘅一半、咁佢唔好嘅開始,係咪注定失敗呀?)

 

漢奸黎位於何文田嘉道理道嘅豪宅一樓露台,被傳媒踢爆唔止用多扇玻璃圍封,仲加建一個凸出上蓋,一望就知唔啱規矩喇。有測量師對比過現場圖片及屋宇署公開圖則,直指嗰度原本係露天平台,而且屋宇署從來冇批准加建玻璃構築物嘅先例,幾乎可以肯定講句:僭建呀喂!(咁又點?屋宇署咪又係冇牙老虎!)

 

即係咁,漢奸黎違法紀錄長過阿婆塊紮腳布,策劃非法佔中喇,恐嚇記者喇,宣淫販賤喇,黑金禍港喇,本來都唔爭在加多單僭建醜聞,弊在呢條契弟扮晒大仁大義,滿口仁義道德,旗下報章仲日日批鬥鄭若驊僭建其身不正,知法犯法,原來自己都係一擔擔,有口話人冇口話自己,根本就係雙重標準,唔知醜字點寫。(有律政司呢個案例,以後人人都可以僭建!咪等屋宇署發通告囉,發通告唔等如會有行動----一於拖得就拖!真係俾人告,咪搬律政司出嚟---拆左就冇事!但係,真係告嘅機會微乎其微,搏得過!)

 

查實漢奸黎僭建已經係習慣性動作咯,早喺六年前已被眼利網民踢爆同一位置及另一個露台用玻璃密封,結果屋宇署急急發信要求還原,漢奸黎當時喺網台節目大大聲自吹「奉公守法」,已經搵人拆咗僭建物喎,點知過咗海就係神仙,家陣其中一個露台不單止再有僭建物,僭建範圍仲比當年更大。有傳媒翻查紀錄,發現四年前呢個僭建物已經存在,換言之,漢奸黎「奉公守法」咗兩年咁大把就故態復萌,呢啲咪叫賤格不能移囉。

 

咁多年來,漢奸黎一直對外聲稱自己喺香港冇物業,而呢個何文田豪宅由一間海外公司持有,業主係邊個雖然冇人知,之但係佢一家大細住喺上址多年就珍珠都冇咁真,邊個享受緊僭建利益仲使問嘅。仲有呀,你幾時見過租客可以任意喺業主嘅物業僭建架?

 

講到呢度,功夫茶突然諗起一件事,漢奸黎三不五時招呼反對派政客去佢屋企密斟,座上客不乏精通法律嘅藍血大狀,有冇可能全部睇唔出漢奸黎僭建?(唓!鄭司長夠係大狀咯,佢都話睇唔出啦)好簡單,英文有句「Don't bite the hand that feeds you」,即係走狗唔會咬主人咁解。

 

好嘞,家陣個波又踢番去屋宇署嗰度,當局會唔會驚咗契弟有牙,敢唔敢採取法律行動,大家金睛火眼(目及)到實架(屋宇署未必係驚佢,但係如果針對僭建事件,咁司長係咪要一并處理呢?)不過咪畀功夫茶批中,淨係本土派政客「盲毛」毛孟靜僭建八年都冇人郁佢,港府敢踢漢奸黎屁股至奇(所以僭建呢樣嘢,係啲庸官/懶官縱出嚟嘅)。冇計喇,愛國愛港受罰,賣國亂港有獎,莫講話僭建,漢奸黎身為佔中黑手一樣逍遙法外,吹脹!

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2018/01/27 11:37:23 回覆

講苦向來,對僭建都無牙老虎得把聲!

最高手段,都只係釘契。哈…

 

我唔賣,自住或者長租,你咪釘到夠囉。吹咩!

user