物業大執位~

2018/02/02 01:15:49 網誌分類: 物業
02 Feb

今日中原城市指數167點~

2018年升市已經確認~ 而小陽春亦提早出現。以往一般係農曆新年後,但今年12月尾1月已出現,由於股市爆升~已去到32600點,不少人獲利轉買磚頭。

今年我1月先行賣出佐敦54年洋樓, 實在太舊的關係,按揭困難,而且非細價上車盤,上升有限制。所以先行獲利轉入大角咀38年細價屋苑富多來,事隔幾年又入市, $360, 270'實用。租金10000-11000, 其實都係等3年後賺價。現時市價盤去到380-400萬。現時深水步美居中心都去到450萬,280呎。相信富多來今年內會到450萬不難~

早前已不斷留意元朗、屯門的細價屋苑,可惜業主企硬都最後冇入市,現時業主真係惡曬的。最後轉戰大角咀。

另外,靜左幾個月的車位市場又再上升~ 上年入的凱德、錦暉車位已賣到75萬。現時努力搵位中短炒~ 不過的確好多車位業主都睇好成個市,好少肯減價。但相信今年屯門車位可有望升到90-100萬關口。

因為好多人都知道揸CASH會眨值。預期今年樓市有10%左右升幅。

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

已關注

最新回應

c
c 2020/10/13

因為呢2年都冇咩搞作,入左屯門買細價樓。

大角咀大同, 富多來都仲好平,收租都係好好~

港灣自住OR投資? 收租就管理費貴左少少~ 不過升市爆發力一流

其實都係計租金回報。

我冇丫,又唔係咩名人又唔勁HAHA 而家咁多專家洗咩我~

我得閒開BLOG 發下UP得GA JA ^^ 

c
c 2015/09/14

我係4,5 期~ 所以會平少少~ 大位`

2015/08/08

請教下果個係商埸果邊,定係四期五期D車位?闊位定窄位?唔該晒!

2014/12/14

一年一層........ 稅咪好高?