民主的真面目

2018/02/10 16:34:12 網誌分類: 講人自講
10 Feb

民主令你發空想

搞你唔掂我冇獎

喪戇失衡傻搭夠

長此下去聽遭殃

 

呢嗱、主權在民呢家嘢係全世界最大嘅騙局嚟。嗱、一人一票選出來嘅抬島揸拂人菜英子登基之後就立即反轉豬肚、拒絕承認前任與紅家協家嘅狗耳共識、繼而扣滅退休公人嘅退休金、以及出賣選民入口花家豬牛肉和架仔嘅輻射海產、以致群眾示威抗議無日無之。菜英子唔止長期用防暴剌勒鐵線圈包圍其官邸、還下令軍方演練如何協助佢逃亡。抬島人大嘆、有了菜英子之後才知到馬鷹狗的好。花家大選結果係、獲得公眾選票較多嘅希揩利敗給獲得選舉人票較多嘅喪普。嗱、嘅然以選舉人票決定勝負、何必還要公眾投票?細查之下、才知到那是花家法規定的。難怪毛伯伯當年直指花家搞嘅係偽民主嚟啦!西崩牙嘅揸軚隆尼亞是該家族最富裕嘅地區、街坊唔想被窮困嘅西家拖累而舉行公投、並獲得九成人支持分家自主。結果民主還是敵不過強權、一眾搞手們通通成為階下囚而告終。甚麼真普選、公投、全部瓜直。嘿嘿 … … 民主喎!

 

無論你鍾唔鍾意都好、事實係今天紅家帶領龍族復興、其成就是世界上有目共睹的。白番最唔想見到的就是這些。正如喪普嘅智囊見到紅家崛起之勢不可擋、便直認後悔當年讓紅家加人世界交易組織。咁就可以理解到、為何紅家成功通過十五年測試期、白番卻反口拒絕給與紅家自由貿易待遇。喪普嘅戰略拔皮書將紅家和沙鵝同時列為花家頭號對手。花家閣房部長馬齊輸跑到男亞來𧨾摩囉一哥鱷迪和安南一哥陳大講入屎坑做花家嘅戰爭代理人。但問題係、人家會唔會蠢成咁?因為花家一直在找藉口制裁紅家、甚至妄想糾集北弱班白番重溫百年前「八惡聯轟」嘅舊夢。當紅家被打垮後、白番就可以趁勢將神州化整為零、由一個強大家族、瓦解成多個弱小家族了!到時花大叔就可以安枕無憂、有死就由得龍的傳人去死吧!有資料顯示、冬男二海藏有嘅石油和其它天然資源比中冬還要多出數倍。白番睇中嘅當然就係呢啲東西。因此賣通罪城政棍當其二五仔、配合花家在城中搞破壞。無奈、紅家害怕苦心經營起來嘅經濟和民生成果化為烏有、而認定目前仍然未係與白番硬碰硬嘅時候、以致罪惡城裡面肥水幫嘅一班二五仔有機可乘大肆搗亂而矣!

 

 

回應 (2)
我要發表
2018/02/13 13:11:09 回覆

在下有同感。

2018/02/11 00:38:46 回覆

香港法律界與教育界已被淪陷!立法會變作破壞者樂園!

user