是大和解、抑是大出賣?

2018/02/18 08:02:17 網誌分類: 未分類
18 Feb

林鄭上台前已大吹和解風,白鴿黨下月舉行黨慶,將一洗上屆杯葛梁振英班子的作風,廣邀特首及司局長出席,當中包括備受僭建醜聞困擾的律政司司長鄭若驊。人們終於恍然大悟,律政司放生漢奸黎果然有回報,敢肯定新年過後反對派不會再提僭建兩字,鄭若驊可舒一口氣。(我一早都話左佢地會係座上嘉賓架啦!)

 

早有論者指出,林鄭港英餘孽的出身,對北京未必絕對忠誠,她在未得大位前的確規行矩步,乖巧有如小媳婦,但大權在手即為所欲為,單是立法會補選分兩次舉行,幾乎等同讓反對派悉數取回議席,廢了人大釋法的武功(咁係人地夠高招,阿爺睇漏眼啫!我一早都唔睇好)而律政司終極放生漢奸黎等黑金政客及雙學三子,更令中央對港全面管治權落空。就算當局DQ香港眾志的參選資格也不過是整色整水,同摑人幾巴再講聲「SORRY囉」沒啥分別,所謂大和解其實是大出賣,中央怎麼可能不憤怒?(DQ班未成形嘅胚胎啫!佢有冇膽廢班「垃圾」先?)

 

林鄭以為向反對派一讓再讓可換取對方投桃報李,問題是反對派何許人也(我唔認為佢係搏投桃報李,我認為佢地係同道中人!阿爺捉隻老鼠落米缸)他們背後有外國勢力支持(你點知果位仁姐唔係英國派嚟嘅特使?)金主黎智英更是反中亂港的總舵手,向他們屈服或可換來短暫喘息,但他們的本質不會改變,港府徒讓人牽着鼻子走。戴耀廷已明言在下次區議會選舉大搞「風雲計劃」,目的就是左右下屆特首選舉甚至造王,難為林鄭還懵盛盛,被人攆落台就不好怨了(可能到時係裡應外合呢!)

 

傳媒人 程萬里

 

回應 (0)
我要發表
user