四歲前的年初一

2018/02/19 14:15:04 網誌分類: 教育
19 Feb

呢本係送俾仔仔温習上學期詞語既書, 大隻既都係關鍵詞語。以前會好俾心機CROP返靚先POST上黎, 但依家, 時間最實際, 有時間就再想下有咩同仔仔邊玩邊學啦。顏色係求其填既, 本來想用心去填, 但仔仔既蠟筆最易揾到... 我以前D顏料放晒落個成5年唔開既櫃, 因為有好臭既油畫顏料稀釋劑...

{#}

搞咁多野黎認字? 其實, 佢係唔會俾你PUSH既人。你PUSH佢食飯, 佢PUSH個碗落地, 飯啦碗啦匙羮啦通地都係, 你仲會PUSH佢咩? 應該想辦法令佢開開心心食左佢, 開開心心學左佢, 呢一代港孩係咁, 難得我又鐘意咁樣教佢 :) 唔通好似上上一代咁唔認字就打咩, 就唔俾佢玩咩? 心靈脆弱既港孩, 心靈脆弱既港媽最明白。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..