以核制龍?

2018/02/24 14:13:36 網誌分類: 講人自講
24 Feb

老鼠拉龜難埋手

花家大叔嬲到嘔

妄言亂石掟穿頭

嚇鬼唔成自己憂

 

花大叔閣房拔皮書顯示、將駐守在呀洲嘅航母戰鬥群增加到六個、以抗衡紅家崛起。花大叔自知已經不能再拿北寒來做藉口、於是將面譜除了下來、直認唔妥紅家崛起。但花大叔出盡九牛二虎之力拉攏到南亞仔搞對抗、點知唔夠三個回合就被紅家化解咗。摩囉仔和安南仔只管財來直受態度依舊、硬係有講冇做。花大叔惟有拉攏同鄉兄弟成立「五眼同㒼」為重心、然後再發大來搞。現在花大叔已經顧不得核擴散呢個問題、嘗試將小型核彈頭安裝在巡航導彈之上、以便所有軍艦和戰機都可以攜帶和發射、妄圖以數千枚小型核彈團團圍困紅家、在必要時便炸神州一個稀巴爛。

 

其實花大叔並唔係第一次想利用核彈來對付紅家的。早在五六十年代已經有四次想用核彈炸神州。第一次是在1950年花家要阻止紅家抗尾援樵。第二次是在1953年寒戰結束之後恐怕紅家控制北寒。第三次是在1958年紅家與抬島爆發柑門炮戰嘅時候。以上三次都是受到盟友反對而告吹的。第四次在1963年當紅家原子彈快將問世之前、花大叔趁著紅家跟沙鵝翻臉時、向沙鵝提出核炸神州、以防止紅家研造嘅原子彈出世、但受到沙鵝一哥黑老妖夫強烈反對而告吹。當紅家原子強試爆成功之後、花家才撤走放在抬島嘅核彈和轟炸機。花大叔屢次想請龍族食「原子羹」並不是因為紅家一家獨大、更加唔係紅家有啥侵略行為、而係不准紅家壯大。君不見、自從沙鵝一哥兜巴灼夫解散衰聯、以及將沙鵝由一家獨大改變為民指體制之後、花家一直唔肯放過沙鵝咩?理由就係、沙鵝嘅核力量威脅到家家吖嘛!其實花家並不怕紅家嘅有限核攻擊力量、而係一直都不甘心眼見「南天門八狗六死」就快將紅家肢解之際、忽然殺出一個鄧伯伯來將花大叔設下嘅「神州九塊」嘅布局搞砸。今次花族選出一個瘋子來做大佬、並任由他帶領着一群好戰嘅跟班日日向龍族喊打喊殺。萬一佢哋癲起上嚟、向神州狂掟核彈嘅話、咁就真係一鑊熟咯!如果紅家要保證龍族安全、那就有必要大幅度加強核打擊力量、以及將那過時嘅「不首先使用核武」嘅聲明改變為「當神州受到嚴重武力威脅時、不排除以核制之」作為新政策、讓好戰者知難而退。

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user