如何是好?

2018/02/25 07:50:21 網誌分類: 政治
25 Feb

呢排時運低---出街成日見倒啲唔應該見嘅嘢:果條被DQ嘅「咸蟲」!

仲有三個星期就係「垃圾會」補選。補咩嘢選吖---DQ左啲「垃圾」,一個唔覺意又選番件「垃圾」!與其咁嘥錢,不如派錢益街坊啦----DQ完同屆可以参選,呢啲係咩嘢道理?玩選民、玩釋法、玩晒所有納稅人?

今次真係好唔想投票!但係唔投,此消彼長,果班「垃圾」更大機會當選喎;咁可以點?唉!除左果班友,是但投一個啦,祇能盡少少少少.........人事啦,反正阿爺都放棄左香港咯!

值得注意的是,緊隨下次補選,先有明年的區議會選舉,再有後年的立法會選舉。三年內共有四場選舉,非常罕見。三月補選將是頭炮,好戲陸續有來。

轉載:

 

立法會補選對反對派而言,絕對是一場硬仗,許勝不能敗,否則前途不堪想像。現時社會氣氛平和,對反對派的選情不利。反對派不少元老級人馬憂心忡忡,擔心原來的支持者特別是中產票會流失,影響選情。

 

種種迹象顯示人心思變,原有的優勢或會失去。建制陣營成功策動的剪布行動令反對派敗陣,民陣發起的遊行參與者寥寥可數,對反對派響起警鐘。被視為打壓公民抗命的上訴庭新發出的量刑指引以及即時判監的決定,亦未能動員足以令反對派滿意的人數上街,再一次打擊士氣。(但係,依家個「正苦」咁鬼冇用,連我呢個一向支持「正苦」嘅都覺得幫佢唔落....遲啲我都唔敢包自己唔會轉軚!轉軚都唔會傾向「飯民」,頂多係放棄「正苦」,佢做咩嘢我都懶理啫。)

 

近期反對派發起的抗議遊行人數大幅下滑(可能係死肥佬經濟差左,自身難保,請唔起咁多「老臨」啫),雖說動員令臨急臨忙才發出,決策來得倉卒,參與人數不如預期應是意料中事,但出乎反對派的盤算,民間反應並不熱烈,甚至被狠批為冷漠。由此得到的啟示,是否人心思變、熱情不再?擔心補選票源不足,實在不難理解。(市民唔支持佢地,亦唔代表會支持「正苦」!正常結果係投票率勁低。)

 

反對派的憂慮是多方面的。表面看,重奪四個失去的立法會議席還是有把握的,但如果細心分析,存在的變數不少,以建築、測量、都市規劃及園境界這個功能議席為例,司馬文的危機頗大,僭建醜聞持續發酵,殺傷力不小(唓!啲選民唔係咁諗架---否則「毛婆」都唔會有持無恐啦。可能好多市民都做緊啲違法嘅嘢,想靠呢類「已完」包庇也未定)。加上建制陣營今次只有謝偉銓參選,票源較能集中,勝算不低。

 

選舉氣氛不易炒熱是另一個隱憂。原本鄭若驊的僭建事件是一個可資炒作的上佳議題,豈料竟有淡出之勢,至少在補選期間難有作為,世事的確難以預料。

 

學術統籌 宋立功

 

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2018/02/25 18:58:56 回覆

正苦錢多,一年十次選舉都支持得住。

user